Εγκρίθηκαν οι αλλαγές που αφορούν στον καθορισμό των οδών στις
οποίες θα εφαρμοστεί το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης στο δήμο
Θεσσαλονίκης.
Το θέμα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο, με 25 ψήφους υπέρ, 6 λευκά και 1 κατά. Οι αλλαγές κρίνονται αναγκαίες, καθώς, κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος προέκυψε έλλειμμα θέσεων, σε σχέση με όσες είχαν αρχικά υπολογιστεί.
Στην τοποθέτηση του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης τόνισε πως το σύστημα θα προχωρήσει επισημαίνοντας πως πρέπει να αλλάξουμε συνήθειες σχετικά με το πάρκινγκ.
“Η ιστορία έχει από το 2012 και έχει περάσει των παθών της τον τάραχο. Ο κόσμος δεν θα το αγαπήσει αυτό το σύστημα. Αλλάζει τις ράθυμες συνήθειες που είχαμε με το πάρκινγκ. Το σύστημα θα προχωρήσει, θα περάσει μια περίοδος δυσαρέσκειας από τους κατοίκους, αν δεν αλλάξουμε τρόπους συμπεριφοράς δεν μπορούμε να αλλάξουμε σύστημα”, τόνισε ο κ. Μπουτάρης.
Παράλληλα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε και στις προθέσεις του δήμου να δώσει λύσει στο ζήτημα της αστυνόμευσης των λεωφορειολωρίδων. Όπως είπε, πρόθεση του δήμου είναι να τοποθετηθούν κολωνάκια και να υπάρξει πλήρης αστυνόμευση των λωρίδων στις οποίες κινούνται τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Αναφερόμενος στις αντιρρήσεις που εξέφρασαν οι αποστασιοποιημένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Πρωτοβουλίας, είπε πως του θυμίζουν το καλαμπούρι που λέει "άι σιχτίρ εσύ και ο γρύλος σου". “Αυτή η καταστροφολογία ότι δεν είμαστε έτοιμοι ότι θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, μόνο θλίψη μου προκαλεί αγαπητοί συνάδελφοι”, συμπλήρωσε.
Από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος πρότεινε να δοθεί παράταση στην πιλοτική εφαρμογή του συστήματος για 10 μήνες, πριν προχωρήσει το τελικό στάσιο του σχεδίου.
"Ζητάμε να δοθεί μια λύση. Εμείς προσπαθούμε να προστατεύσουμε το δήμο. Δεν είμαστε εχθροί ούτε φαντάσματα “ σχολίασε από την πλευρά του ο ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Ζέρβας.
Ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Αστυνόμευσης, Λευτέρης Κιοσέογλου τόνισε πως με όσα μέσα διαθέτει ο δήμος, θα δώσει μάχες για την αστυνόμευση. "Θα κάνουμε το ξεκίνημα και θα δώσουμε τις μάχες με αυτά τα μέσα που διαθέτουμε", είπε χαρακτηριστικά.
Οι αλλαγές στο σύστημα ελεγχόμενες στάθμευσης
Οι αλλαγές που εγκρίθηκαν σήμερα από το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης απαιτούνται για να αντιμετωπιστεί το έλλειμμα που προέκυψε τόσο στις θέσεις των μονίμων κατοίκων, όσο και στις θέσεις των επισκεπτών, κυρίως στην Α' Δημοτική Κοινότητα.
Ειδικότερα, ενώ από την σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ του δήμου και της εταιρείας που ανέλαβε το έργο προβλέπονταν 6.054 μονίμων κατοίκων, με την μελέτη εφαρμογής που πραγματοποιήθηκε το 2017, προέκυψαν 2.958 θέσεις. Συνεπώς υπήρχε έλλειμμα 3.096 θέσεων.
Στις θέσεις των επισκεπτών το έλλειμμα ήταν μικρότερο και έλειπαν 504 θέσεις.
Η διαφορά στις θέσεις προέκυψε διότι η εταιρεία κατήρτισε το σχεδιασμό σύμφωνα με στοιχεία του 2013 που της διατέθηκαν από το δήμο, ωστόσο στην πράξη διαπίστωσε τις αλλαγές που έχουν γίνει σε δρόμους της πόλης εδώ και τέσσερα χρόνια.
Έτσι θα προστεθούν επιπλέον 2.702 θέσεις για μονίμους κατοίκους σε οδούς που είναι κάθετες και παρακείμενες της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, προκειμένου να είναι ευκολότερη η αστυνόμευσή τους. Παράλληλα, θα προστεθούν περίπου 390 θέσεις μονίμων κατοίκων στο κέντρο και συγκεκριμένα στις οδούς, οι οποίες ήταν ελεύθερες.
Το θέμα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο, με 25 ψήφους υπέρ, 6 λευκά και 1 κατά. Οι αλλαγές κρίνονται αναγκαίες, καθώς, κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος προέκυψε έλλειμμα θέσεων, σε σχέση με όσες είχαν αρχικά υπολογιστεί.
Στην τοποθέτηση του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης τόνισε πως το σύστημα θα προχωρήσει επισημαίνοντας πως πρέπει να αλλάξουμε συνήθειες σχετικά με το πάρκινγκ.
“Η ιστορία έχει από το 2012 και έχει περάσει των παθών της τον τάραχο. Ο κόσμος δεν θα το αγαπήσει αυτό το σύστημα. Αλλάζει τις ράθυμες συνήθειες που είχαμε με το πάρκινγκ. Το σύστημα θα προχωρήσει, θα περάσει μια περίοδος δυσαρέσκειας από τους κατοίκους, αν δεν αλλάξουμε τρόπους συμπεριφοράς δεν μπορούμε να αλλάξουμε σύστημα”, τόνισε ο κ. Μπουτάρης.
Παράλληλα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε και στις προθέσεις του δήμου να δώσει λύσει στο ζήτημα της αστυνόμευσης των λεωφορειολωρίδων. Όπως είπε, πρόθεση του δήμου είναι να τοποθετηθούν κολωνάκια και να υπάρξει πλήρης αστυνόμευση των λωρίδων στις οποίες κινούνται τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Αναφερόμενος στις αντιρρήσεις που εξέφρασαν οι αποστασιοποιημένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Πρωτοβουλίας, είπε πως του θυμίζουν το καλαμπούρι που λέει "άι σιχτίρ εσύ και ο γρύλος σου". “Αυτή η καταστροφολογία ότι δεν είμαστε έτοιμοι ότι θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, μόνο θλίψη μου προκαλεί αγαπητοί συνάδελφοι”, συμπλήρωσε.
Από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος πρότεινε να δοθεί παράταση στην πιλοτική εφαρμογή του συστήματος για 10 μήνες, πριν προχωρήσει το τελικό στάσιο του σχεδίου.
"Ζητάμε να δοθεί μια λύση. Εμείς προσπαθούμε να προστατεύσουμε το δήμο. Δεν είμαστε εχθροί ούτε φαντάσματα “ σχολίασε από την πλευρά του ο ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Ζέρβας.
Ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Αστυνόμευσης, Λευτέρης Κιοσέογλου τόνισε πως με όσα μέσα διαθέτει ο δήμος, θα δώσει μάχες για την αστυνόμευση. "Θα κάνουμε το ξεκίνημα και θα δώσουμε τις μάχες με αυτά τα μέσα που διαθέτουμε", είπε χαρακτηριστικά.
Οι αλλαγές στο σύστημα ελεγχόμενες στάθμευσης
Οι αλλαγές που εγκρίθηκαν σήμερα από το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης απαιτούνται για να αντιμετωπιστεί το έλλειμμα που προέκυψε τόσο στις θέσεις των μονίμων κατοίκων, όσο και στις θέσεις των επισκεπτών, κυρίως στην Α' Δημοτική Κοινότητα.
Ειδικότερα, ενώ από την σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ του δήμου και της εταιρείας που ανέλαβε το έργο προβλέπονταν 6.054 μονίμων κατοίκων, με την μελέτη εφαρμογής που πραγματοποιήθηκε το 2017, προέκυψαν 2.958 θέσεις. Συνεπώς υπήρχε έλλειμμα 3.096 θέσεων.
Στις θέσεις των επισκεπτών το έλλειμμα ήταν μικρότερο και έλειπαν 504 θέσεις.
Η διαφορά στις θέσεις προέκυψε διότι η εταιρεία κατήρτισε το σχεδιασμό σύμφωνα με στοιχεία του 2013 που της διατέθηκαν από το δήμο, ωστόσο στην πράξη διαπίστωσε τις αλλαγές που έχουν γίνει σε δρόμους της πόλης εδώ και τέσσερα χρόνια.
Έτσι θα προστεθούν επιπλέον 2.702 θέσεις για μονίμους κατοίκους σε οδούς που είναι κάθετες και παρακείμενες της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, προκειμένου να είναι ευκολότερη η αστυνόμευσή τους. Παράλληλα, θα προστεθούν περίπου 390 θέσεις μονίμων κατοίκων στο κέντρο και συγκεκριμένα στις οδούς, οι οποίες ήταν ελεύθερες.