To Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στο ίντερνετ και
απαριθμεί δισεκατομμύρια χρηστών. Μέχρι πρότινος, οι χρήστες μπορούσαν
να προσθέσουν στο Facebook την “ιστορία” τους, μία λειτουργία που είναι
από τα βασικά χαρακτηριστικά του Instagram.
Παράλληλα με τα “stories”, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μία αντίστοιχη υπηρεσία που λέγεται “Η ημέρα μου” και φιλοξενείται στο Messenger. Οι δύο λειτουργίες αν και βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη, αυτή του Facebook, λειτουργούν εντελώς αυτόνομα.
Πρόσφατα, το Facebook ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές ως προς τα παραπάνω. Σύμφωνα με το TechCrunch, η εταιρεία θα ενώσει τα stories του Facebook με τις “ημέρες” του Messenger.
Ουσιαστικά αυτό τι σημαίνει; Αυτό σημαίνει πως όταν ένας χρήστης θα ανεβάζει μία “ιστορία” στο Facebook θα ενημερώνεται και το Messenger και αντίστροφα. Επίσης αν κάποιος χρήστης δει μια “ιστορία” στο Facebook, το Messenger θα την παρουσιάζει σαν “διαβασμένη”.
Εν αντιθέσει με άλλες πλατφόρμες, όπως το Instagram που αναφέραμε παραπάνω, η λειτουργία της “ιστορίας” στο Facebook, δεν έχει και τόσο μεγάλη απήχηση. Για να δούμε στη πράξη τι σημαίνει αυτό, θα αναφέρουμε πως τον Σεπτέμβρη η “Η ημέρα μου” στo Messenger αρίθμησε 70 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. 230 εκατομμύρια λιγότερους από το Instagram δηλαδή.
Άρα το Facebook με αυτή την αλλαγή, αποσκοπεί στο να καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών και παράλληλα να κάνει τα posts να φαίνονται περισσότερο πλέον. Επί πρόσθετα, αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει και τους χρήστες, καθώς δε θα χρειάζεται να μπαίνει κάποιος σε δύο εφαρμογές (Facebook και Messenger) για να ανεβάσει το ίδιο ακριβώς πράγμα, μιας και οι δημοσιεύσεις θα είναι πλέον κοινές.
Μιας και το Facebook μπήκε στη διαδικασία αλλαγών, βρήκε την ευκαιρία να ανακοινώσει πως θα ενσωματώσει και μία νέα λειτουργία που αφορά τις ομάδες και τις εκδηλώσεις. Το νέο χαρακτηριστικό ονομάζεται “Collaborative Stories” και θα αφορά ειδικές περιστάσεις όπως ένα γάμο, μία ομαδική συζήτηση κ.α.
Το Facebook επιτέλους αποφάσισε να αλλάξει. Αρκετοί ήταν αυτοί που το κατηγορούσαν εξαιτίας της λειτουργίας των “stories”. Ενδέχεται αυτή η νέα αλλαγή να κάνει τη χρήση της πλατφόρμας πιο άνετη και φιλική προς τους χρήστες, αν και για να κερδίσει η εταιρεία το χαμένο έδαφος από το κυρίαρχο Instagram στον τομέα των ιστοριών, θα πρέπει να δελεάσει το κοινό. Άλλοι πάλι κατηγόρησαν το Facebook πως δε καινοτομεί και πως ουσιαστικά “κλέβει” τις ιδέες των άλλων κοινωνικών δικτύων.
Παράλληλα με τα “stories”, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μία αντίστοιχη υπηρεσία που λέγεται “Η ημέρα μου” και φιλοξενείται στο Messenger. Οι δύο λειτουργίες αν και βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη, αυτή του Facebook, λειτουργούν εντελώς αυτόνομα.
Πρόσφατα, το Facebook ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές ως προς τα παραπάνω. Σύμφωνα με το TechCrunch, η εταιρεία θα ενώσει τα stories του Facebook με τις “ημέρες” του Messenger.
Ουσιαστικά αυτό τι σημαίνει; Αυτό σημαίνει πως όταν ένας χρήστης θα ανεβάζει μία “ιστορία” στο Facebook θα ενημερώνεται και το Messenger και αντίστροφα. Επίσης αν κάποιος χρήστης δει μια “ιστορία” στο Facebook, το Messenger θα την παρουσιάζει σαν “διαβασμένη”.
Εν αντιθέσει με άλλες πλατφόρμες, όπως το Instagram που αναφέραμε παραπάνω, η λειτουργία της “ιστορίας” στο Facebook, δεν έχει και τόσο μεγάλη απήχηση. Για να δούμε στη πράξη τι σημαίνει αυτό, θα αναφέρουμε πως τον Σεπτέμβρη η “Η ημέρα μου” στo Messenger αρίθμησε 70 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. 230 εκατομμύρια λιγότερους από το Instagram δηλαδή.
Άρα το Facebook με αυτή την αλλαγή, αποσκοπεί στο να καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών και παράλληλα να κάνει τα posts να φαίνονται περισσότερο πλέον. Επί πρόσθετα, αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει και τους χρήστες, καθώς δε θα χρειάζεται να μπαίνει κάποιος σε δύο εφαρμογές (Facebook και Messenger) για να ανεβάσει το ίδιο ακριβώς πράγμα, μιας και οι δημοσιεύσεις θα είναι πλέον κοινές.
Μιας και το Facebook μπήκε στη διαδικασία αλλαγών, βρήκε την ευκαιρία να ανακοινώσει πως θα ενσωματώσει και μία νέα λειτουργία που αφορά τις ομάδες και τις εκδηλώσεις. Το νέο χαρακτηριστικό ονομάζεται “Collaborative Stories” και θα αφορά ειδικές περιστάσεις όπως ένα γάμο, μία ομαδική συζήτηση κ.α.
Το Facebook επιτέλους αποφάσισε να αλλάξει. Αρκετοί ήταν αυτοί που το κατηγορούσαν εξαιτίας της λειτουργίας των “stories”. Ενδέχεται αυτή η νέα αλλαγή να κάνει τη χρήση της πλατφόρμας πιο άνετη και φιλική προς τους χρήστες, αν και για να κερδίσει η εταιρεία το χαμένο έδαφος από το κυρίαρχο Instagram στον τομέα των ιστοριών, θα πρέπει να δελεάσει το κοινό. Άλλοι πάλι κατηγόρησαν το Facebook πως δε καινοτομεί και πως ουσιαστικά “κλέβει” τις ιδέες των άλλων κοινωνικών δικτύων.