Μεγάλη ήταν η συμμετοχή των εμπόρων «Black Friday»
με θετικά αποτελέσματα για τα ταμεία τους και τώρα ετοιμάζονται για την
έναρξη της «Cyber Week».
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017», τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και φέτος θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Κατά το διάστημα αυτό, πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» τη διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία. Στόχος της επιτυχημένης δράσης που διενεργείται στην Ελλάδα για 5η χρονιά από το 2013, είναι αφενός μία ευκαιρία του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει σε τιμές προσφοράς και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της «online» αγοράς και των πλεονεκτημάτων της.
«Μετά τη "Black Friday" και τη "cyber week" μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του έτους και στη τελική ευθεία της χριστουγεννιάτικης εορταστικής αγοράς που θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συνολικής κατανάλωσης και του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου για φέτος...» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017», τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και φέτος θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Κατά το διάστημα αυτό, πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» τη διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία. Στόχος της επιτυχημένης δράσης που διενεργείται στην Ελλάδα για 5η χρονιά από το 2013, είναι αφενός μία ευκαιρία του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει σε τιμές προσφοράς και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της «online» αγοράς και των πλεονεκτημάτων της.
«Μετά τη "Black Friday" και τη "cyber week" μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του έτους και στη τελική ευθεία της χριστουγεννιάτικης εορταστικής αγοράς που θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συνολικής κατανάλωσης και του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου για φέτος...» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.