Σε αναζήτηση νέας τιμολογιακής πολιτικής βρίσκονται οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, έπειτα από την αναγκαστική ακύρωση των αυξήσεων που είχαν προγραμματίσει, εξέλιξη που επιβλήθηκε από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων).
Τι τέθηκε στο μικροσκόπιο
Ειδικότερα, αυξήσεις τιμολογίων είχε προγραμματίσει από τις 15/01/2018 για τους νέους και υφιστάμενους συνδρομητές της η Cosmote, το ίδιο και η Vodafone από τις 20/3/2018.
Η Wind είχε εξαγγείλει ορισμένες αυξήσεις στα τιμολόγιά της τον Σεπτέμβριο και τις εφάρμοσε τον Νοέμβριο, πριν δηλαδή τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός Γενικών Αδειών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (6/12/17 δημοσίευση σε Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) βάσει του οποίου: «Για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο».
Επιστολή προέδρου
Η παρέμβαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων προκειμένου να ακυρώσουν τις αυξήσεις έγινε μέσω σχετικής επιστολής του προέδρου της Δημήτρη Τσαμάκη.
Η Cosmote έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της την ανακοίνωση ακύρωσης και το ίδιο εκτιμάται ότι θα πράξει και η Vodafone.