Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Ο Αρ. Παυλίδης «κουνά το δάχτυλο» στον Αντ. Σαμαρά

Με προσωπική επίθεση κατά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, αντέδρασε ο Αριστοτέλης Παυλίδης στη χθεσινή απόφαση της οριστικής διαγραφής του από το κόμμα με το σκεπτικό ότι «προκάλεσε και προκαλεί βλάβη στη λειτουργία του». Ο πρώην βουλευτής κατηγόρησε τον Αντ.Σαμαρά ότι «εξαιτίας του η Ν.Δ. υπέστη τέτοια βλάβη που την πληρώνουμε μέχρι σήμερα». Κατήγγειλε τις διαδικασίες διαγραφής του και προειδοποίησε ότι κανείς δεν μπορεί να τον διαγράψει από τη συνείδηση των Δωδεκανήσιων.


Με εξαίρεση 5-6 κομματάρχες του που αποχώρησαν από την προσυνεδριακή διάσκεψη της ΝΔ που έγινε στη Ρόδο, όταν ανέβηκε στο βήμα ο Αντ. Σαμαράς, δεν υπήρξε τουλάχιστον μέχρι στιγμής κάποια μαζική αντίδραση κατά της απόφασης διαγραφής.

Τον Αρ. Παυλίδη τον είχε "κόψει" από τις βουλευτικές λίστες των τελευταίων εκλογών ο Κ.Καραμανλής εξαιτίας της υπόθεσης των καταγγελιών του εφοπλιστή Μανούση (κατηγόρησε τον πρώην υπουργό ότι ζητούσε δωράκια για τις επιδοτήσεις των άγινων γραμμών κλπ) η οποία διερευνήθηκε σε εξεταστική επιτροπή. Η ΝΔ σε αντίθεση με τα άλλα κόμματα αρνήθηκε την παραπομπή του σε προανακριτική επιτροπή και του απέδωσε μόνο πολιτικές ευθύνες. Αν και "κομμένος" συνέχιζε την κομματική του δραστηριότητα, παρά τα τελεσίγραφα Σαμαρά για τα "βαρίδια".

"Κανένα σχόλιο", ήταν η πρώτη αντίδραση της Ρηγίλλης στη δήλωση του πρώην μέλους της Ν.Δ.

Αναλυτικά η δήλωση- αντίδραση του Αριστοτέλη Παυλίδης έχει ως εξής:

Πανικός κατέλαβε τη Ρηγίλλης, όταν διαπίστωσε ότι ευρίσκομαι στη Ρόδο για να μετάσχω στην προσυνεδριακή εκδήλωση, στην οποία, άλλωστε, ήμουν επίσημα προσκεκλημένος και δια της υπογραφής του Προέδρου της ΝΔ.

Ο πανικός εκδηλώθηκε με τηλεφώνημα του Δ/ντή του Γραφείου του κ. Α. Σαμαρά που μου μετέδωσε ότι: «Ο Πρόεδρος επιθυμεί να μην παραστείτε στην αυριανή Συνδιάσκεψη». Η απάντηση μου: «Διαβιβάσατε στον κ. Πρόεδρο ότι παρακαλώ να μου το ανακοινώσει ο ίδιος αύριο που θα είμαι απέναντι του στη συνάντηση που γίνεται στην πατρίδα μου Ρόδο».

Εντός δεκαπέντε λεπτών ολοκληρώθηκε, με τρόπο κωμικό, η διαδικασία λήψης της απόφασης διαγραφής μου διότι «προκαλώ βλάβη στη λειτουργία του κόμματος», με εισηγητή, μάλιστα, τον κ. Α. Σαμαρά, εξαιτίας του οποίου η ΝΔ υπέστη τέτοια βλάβη που την πληρώνουμε μέχρι σήμερα.

Την ώρα που η χώρα καταποντίζεται και ο λαός μας αγωνιά για το αύριο, ο Πρόεδρος της ΝΔ αντί να κηρύξει πανστρατιά για ουσιαστική συμμετοχή στην ανόρθωση της οικονομίας μας, ανοίγει πληγές στο κόμμα που κανένα σφουγγάρι δε μπορεί να τις καθαρίσει.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ με τις μεθοδεύσεις που ακολούθησε και τις σκοπιμότητες που υπηρετεί, μπορεί να με απεμάκρυνε από το κόμμα του οποίου είμαι αμετακίνητα μέλος από της ιδρύσεως του, αλλά από την «παράταξη», και κυρίως από την συνείδηση των Δωδεκανησίων, που με τιμούν με την ψήφο τους επί 30 και πλέον χρόνια, δε μπορεί, να με διαγράψει ό,τι και να κάμει, όπως δε μπορεί αφ’ ενός να διαγράψει την ιστορία, τόσο τη δική μου, όσο και τη δική του, αφ’ ετέρου να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι για τον τόπο μας.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com