Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ NIELSEN Οι Έλληνες ανάμεσα στους πέντε πιο απαισιόδοξους λαούς του κόσμου

Στις 5 πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στο τρίτο τρίμηνο του 2012. Και αυτό παρά τη μικρή βελτίωση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης λόγω της αναζωπύρωσης των προσδοκιών μετά τις εκλογές του Ιουνίου.




Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο παγκοσμίως (46%) ενώ η κατάσταση της οικονομίας και τα προσωπικά χρέη συνεχίζουν να τους ανησυχούν σταθερά τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, ένας στους τρεις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών, ποσοστό που είναι ένα από τα υψηλότερα που έχει καταγραφεί στην Ελλάδα και το τρίτο υψηλότερο παγκοσμίως για το συγκεκριμένο τρίμηνο.

Περαιτέρω, σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (93%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (73%) και να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%).

Εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.

Χάσμα Βορρά Νότου

Στην Ευρώπη οι περισσότερες βόρειες χώρες σημείωσαν άνοδο στην Καταναλωτική

Εμπιστοσύνη, βαθαίνοντας το χάσμα που τις χωρίζει με τις νότιες χώρες της ηπείρου.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η Ελβετία, η Νορβηγία, η Σουηδία και το Βέλγιο που αύξησαν σημαντικά την Καταναλωτική τους Εμπιστοσύνη. Ακόμα και στη Γερμανία οπού ο δείκτης της Nielsen μειώθηκε κατά δύο μονάδες, η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη παρέμεινε σε σαφώς υψηλότερα επίπεδα από εκείνα των χωρών του Νότου. «Σε αρκετές βόρειο-ευρωπαικές χώρες -και κυρίως στη Γερμανία- υπάρχει η ανησυχία πως η συνεχιζόμενη ευρώ-κρίση μπορεί τελικά να επηρεάσει και τις ίδιες και να προκαλέσει αυξημένο πληθωρισμό. 'Όμως για την ώρα η αντίθεση μεταξύ βόρειων και νότιων χώρων είναι πιο έντονη από ποτέ», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας.

Ταυτότητα έρευνας

Να σημειωθεί ότι η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη από 10 Αυγούστου έως 7 Σεπτεμβρίου 2012 σε 58 διαφορετικές χώρες, όπου συμμετείχαν πάνω από 29.000 καταναλωτές της Ευρώπης, της Ασίας, της Ωκεανίας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης αποτυπώνει την γνώμη των καταναλωτών για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, τις ανησυχίες τους, αλλά και τις προθέσεις τους για το μέλλον.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com