Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Τα social media ανάγκασαν τα σούπερ μάρκετ να αποσύρουν τις «ματωμένες» φράουλες Μανωλάδας

Οι μεγάλες αλυσίδες έσπευσαν να καταδικάσουν κάθε είδους πρακτικές βίας και εκμετάλλευσης προς κάθε κατεύθυνση και εξέφρασαν την αποδοκιμασία τους για όσα συνέβησαν





Τα γεμάτα οργή και αγανάκτησή μηνύματα που κατέκλυσαν τα social media (Twitter, Facebook) για την αποτρόπαια πράξη ενάντια σε μετανάστες εργάτες στην νομό Ηλείας, οδήγησαν τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να αποσύρουν από τα ράφια των καταστημάτων τους, τις “ματωμένες” φράουλες Μανωλάδας και να δηλώσουν πως σταματούν κάθε συνεργασία με τον συγκεκριμένο προμηθευτή. Παράλληλα, έσπευσαν να καταδικάσουν κάθε είδους πρακτικές βίας και εκμετάλλευσης προς κάθε κατεύθυνση και εξέφρασαν την αποδοκιμασία τους για όσα συνέβησαν.

Ειδικότερα, πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος διευκρίνισαν ότι η εταιρεία δεν συνεργάζεται με τον συγκεκριμένο παραγωγό για την προμήθεια φράουλας, ωστόσο είναι όμως μέχρι σήμερα προμηθευτής της σε μπανάνες. “Μετά τα γεγονότα που συνέβησαν στη Μανωλάδα Ηλείας και ακολουθώντας την αυστηρή πολιτική μας απέναντι στους προμηθευτές μας, διακόπτουμε άμεσα, όποια συνεργασία με τον συγκεκριμένο παραγωγό έως ότου διαλευκανθεί η υπόθεση”, σημείωσαν και πρόσθεσαν πως “συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά την υπόθεση με την υψηλή αίσθηση ευθύνης που απορρέει από τις αρχές της ΑΒ Βασιλόπουλος”.

Πηγές από την ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ επεσήμαναν ότι για λόγους αρχής, διακόπτουμε άμεσα τη συνεργασία με τον εν λόγω προμηθευτή έως ότου εξακριβωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί, ωστόσο συνεχίζουν να παρακολουθούν προσεκτικά τις ανακοινώσεις και τα συμπεράσματα των ερευνών των αρχών για το θέμα

Υπογραμμίζουν ακόμη ότι “βασική Αρχή μας είναι να επιλέγουμε τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας με γνώμονα όχι μόνο την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων τους, αλλά και το ηθικό και κοινωνικό τους ανάστημα. Αυτήν την αρχή μας θα τηρήσουμε απαρέγκλιτα και σε αυτήν την περίπτωση”.

Τεράστια επιρροή

Τα παραπάνω έρχονται να αποδείξουν περίτρανα πως την τεράστια επιρροή που έχουν πλέον τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο σύγχρονο κοινωνικό γίγνεσθαι αλλά και πόσο αποτελεσματικά μπορεί να λειτουργούσαν ως μέσα έκφρασης των ενεργών πολιτών-καταναλωτών. Και πως κανένας, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων όχι μόνο δεν μπορούν να τα αγνοήσουν, αλλά θα πρέπει να εστιάσουν την πολιτική τους γύρω από αυτά.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com