Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Στο Facebook μία στις τρεις επιχειρήσεις

Με τη χρήση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn, αρχίζουν να εξοικειώνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς το 34% όσων απασχολούν περισσότερα από δέκα άτομα έχει παρουσία στα social media. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat, το ποσοστό αυτό είναι ελαφρά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με τη Eurostat, στα 28 κράτη-μέλη της Ε.Ε., το 30% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο μόνο το 8% εξ αυτών έχει επίσημη πολιτική για τη χρήση τους. Αντίστοιχο ακριβώς, δηλαδή 8%, είναι και το ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που έχουν επίσημη πολιτική για τη χρήση των social media. Επίσης, το 28% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, με τη χώρα μας να συγκεντρώνει ακριβώς το ίδιο ποσοστό, το 11% σελίδες με περιεχόμενο πολυμέσων, όπως το YouTube (16% στην Ελλάδα), το 10% blogs και micro blogs (11% στην Ελλάδα) και το 6% εργαλεία ανταλλαγής γνώσεων (7% στην Ελλάδα). Υστέρηση Από τα ίδια στοιχεία της Eurostat, προκύπτει ότι η χώρα μας εμφανίζει μια υστέρηση σε σχέση με τα κοινοτικά δεδομένα όσον αφορά τις επιχειρήσεις που διαθέτουν δική τους ιστοσελίδα. Ετσι, ενώ το 73% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων διατηρεί (στοιχεία 2013) μια ιστοσελίδα, γεγονός που συνιστά αύξηση της τάξης των έξι ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το 2010, στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό βρίσκεται στο 61%.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com