Μέσα σε ιδιαίτερα συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα,
πραγματοποιήθηκε η τελετή αναστολής λειτουργίας της 348 μοίρας
τακτικής αναγνώρισης και η απόσυρση των τελευταίων αεροσκαφών RF-4E
Phantom II, στην 110 πτέρυγα μάχης, στην αεροπορική βάση Λάρισας.
«Το RF-4 ολοκληρώνει με επιτυχία τον κύκλο του στην πολεμική Αεροπορία. Ένα αεροσκάφος που προσέφερε επί 40 σχεδόν χρόνια τις πολύτιμες υπηρεσίες του, εκτελώντας 98.000 ώρες πτήσης, συνδράμοντας αποτελεσματικά στην αποστολή της πολεμικής αεροπορίας, να φυλάσσει τους ελληνικούς αιθέρες και μαζί με το στρατό ξηράς και το πολεμικό ναυτικό να συμβάλλει στην άμυνα και την ακεραιότητα της χώρας» επισήμανε μεταξύ άλλων στο χαιρετισμό του ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης.
Με μήκος 19,1 μέτρα και εκπέτασμα πτερύγων 11,7 μέτρα αποτελεί κυριολεκτικά ένα πραγματικό "θηρίο", κάνοντας δύσκολο σε κάποιον να πιστέψει πως αυτό το διθέσιο και δικινητήριο αεροσκάφος αρχικά σχεδιάστηκε για να προσγειώνεται και να απογειώνεται από τα καταστρώματα των Αμερικανικών αεροπλανοφόρων της δεκαετίας του '60.
"Η 348 ΜΤΑ "γεννήθηκε" το 1953 ως Μοίρα Τακτικής Αναγνώρισης και λειτουργούσε για τη συλλογή πληροφοριών, ενώ ήταν μοναδική στο είδος της. Αρχικά διέθετε αεροσκάφη F-84 G, ξεκίνησε από την Ελευσίνα και ακολούθως μεταφέρθηκε στη Λάρισα και την 110 Πτέρυγα Μάχης. Τα πρώτα αεροσκάφη καθεαυτού τακτικής αναγνώρισης που προμηθεύτηκε η Μοίρα ήταν τα RF-84 που έφεραν φωτομηχανές στο ρύγχος τους και ήταν ιδιαιτέρως πρωτοποριακά για την εποχή τους.
«Το RF-4 ολοκληρώνει με επιτυχία τον κύκλο του στην πολεμική Αεροπορία. Ένα αεροσκάφος που προσέφερε επί 40 σχεδόν χρόνια τις πολύτιμες υπηρεσίες του, εκτελώντας 98.000 ώρες πτήσης, συνδράμοντας αποτελεσματικά στην αποστολή της πολεμικής αεροπορίας, να φυλάσσει τους ελληνικούς αιθέρες και μαζί με το στρατό ξηράς και το πολεμικό ναυτικό να συμβάλλει στην άμυνα και την ακεραιότητα της χώρας» επισήμανε μεταξύ άλλων στο χαιρετισμό του ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης.
Με μήκος 19,1 μέτρα και εκπέτασμα πτερύγων 11,7 μέτρα αποτελεί κυριολεκτικά ένα πραγματικό "θηρίο", κάνοντας δύσκολο σε κάποιον να πιστέψει πως αυτό το διθέσιο και δικινητήριο αεροσκάφος αρχικά σχεδιάστηκε για να προσγειώνεται και να απογειώνεται από τα καταστρώματα των Αμερικανικών αεροπλανοφόρων της δεκαετίας του '60.
"Η 348 ΜΤΑ "γεννήθηκε" το 1953 ως Μοίρα Τακτικής Αναγνώρισης και λειτουργούσε για τη συλλογή πληροφοριών, ενώ ήταν μοναδική στο είδος της. Αρχικά διέθετε αεροσκάφη F-84 G, ξεκίνησε από την Ελευσίνα και ακολούθως μεταφέρθηκε στη Λάρισα και την 110 Πτέρυγα Μάχης. Τα πρώτα αεροσκάφη καθεαυτού τακτικής αναγνώρισης που προμηθεύτηκε η Μοίρα ήταν τα RF-84 που έφεραν φωτομηχανές στο ρύγχος τους και ήταν ιδιαιτέρως πρωτοποριακά για την εποχή τους.