Αναρωτιέστε μήπως σπαταλάτε πολύ χρόνο στο Instagram; Σύντομα θα μπορείτε να ξέρετε.
Το Instagram αναπτύσσει ένα νέο εργαλείο που θα σας δείχνει πόσο χρόνο ξοδεύετε σε αυτό. «Κάθε στιγμή πρέπει να είναι σκόπιμη και ευχάριστη» είπε ο CEO Kevin Systrom σε ένα tweet.
Ο Systrom επιβεβαίωσε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αφότου μία developer ονόματι Jane Manchun Wong σκάλισε το κώδικα της εφαρμογής και βρήκε μια ενότητα αποκαλούμενη “User Insights” στην οποία μάλιστα βρήκε και μια μεταβλητή με όνομα “time_spent”.
Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα καθώς η θυγατρική εταιρία Facebook, κάνει λόγο για προώθηση ποιοτικού περιεχομένου που θα σπαταλάει λιγότερο χρόνο στους χρήστες της, όλο και πιο συχνά τώρα τελευταία.
Σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε το ίδιο το Facebook, το να καταναλώνεις παθητικά πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να αλληλοεπιδράς με κανέναν, μπορεί να σε κάνει να νιώσεις χειρότερα για τον εαυτό σου. Ενώ άλλοι, συμπεριλαμβανομένου μαθητών και επενδυτών, ωθούν εταιρίες όπως την Apple να προωθήσουν την λιγότερη χρήση smartphones.
«Το να κατανοήσουμε πώς το internet επηρεάζει τις ζωές των ανθρώπων είναι σημαντικό, και είναι ευθύνη όλων των εταιριών να είναι ειλικρινείς σχετικά με αυτό. Θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης. Αναλαμβάνω αυτή την ευθύνη πολύ σοβαρά.
Προς το παρόν, δεν ξέρουμε πότε το νέο αυτό feature θα μας είναι διαθέσιμο, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το Instagram δεν είναι η μόνη εταιρεία που προσπαθεί να κοντρολάρει τον εθισμό στην τεχνολογία. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι στο Android P θα μπορούμε να βλέπουμε πόσο χρόνο ξοδεύουμε στο smartphone μας, καθώς επίσης και σε ποιες εφαρμογές.
Το Instagram αναπτύσσει ένα νέο εργαλείο που θα σας δείχνει πόσο χρόνο ξοδεύετε σε αυτό. «Κάθε στιγμή πρέπει να είναι σκόπιμη και ευχάριστη» είπε ο CEO Kevin Systrom σε ένα tweet.
Ο Systrom επιβεβαίωσε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αφότου μία developer ονόματι Jane Manchun Wong σκάλισε το κώδικα της εφαρμογής και βρήκε μια ενότητα αποκαλούμενη “User Insights” στην οποία μάλιστα βρήκε και μια μεταβλητή με όνομα “time_spent”.
Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα καθώς η θυγατρική εταιρία Facebook, κάνει λόγο για προώθηση ποιοτικού περιεχομένου που θα σπαταλάει λιγότερο χρόνο στους χρήστες της, όλο και πιο συχνά τώρα τελευταία.
Σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε το ίδιο το Facebook, το να καταναλώνεις παθητικά πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να αλληλοεπιδράς με κανέναν, μπορεί να σε κάνει να νιώσεις χειρότερα για τον εαυτό σου. Ενώ άλλοι, συμπεριλαμβανομένου μαθητών και επενδυτών, ωθούν εταιρίες όπως την Apple να προωθήσουν την λιγότερη χρήση smartphones.
«Το να κατανοήσουμε πώς το internet επηρεάζει τις ζωές των ανθρώπων είναι σημαντικό, και είναι ευθύνη όλων των εταιριών να είναι ειλικρινείς σχετικά με αυτό. Θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης. Αναλαμβάνω αυτή την ευθύνη πολύ σοβαρά.
Προς το παρόν, δεν ξέρουμε πότε το νέο αυτό feature θα μας είναι διαθέσιμο, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το Instagram δεν είναι η μόνη εταιρεία που προσπαθεί να κοντρολάρει τον εθισμό στην τεχνολογία. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι στο Android P θα μπορούμε να βλέπουμε πόσο χρόνο ξοδεύουμε στο smartphone μας, καθώς επίσης και σε ποιες εφαρμογές.