Ένα πρωτοποριακό πιλοτικό πρόγραμμα βρίσκει εφαρμογή ήδη σε κάδους και σε υδρόμετρα του Δήμου Τρικκαίων. Περιλαμβάνει την εγκατάσταση αισθητήρων και ειδικού εξοπλισμού, μέσω των οποίων ο διαχειριστής του συστήματος έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει πότε ο κάδος γεμίζει ή να παρακολουθεί ενδεχόμενες βλάβες στα υδρόμετρα.
Ως εκ τούτου, ο οδηγός του απορριμματοφόρου μπορεί να ειδοποιείται και να σπεύδει εγκαίρως για άδειασμά του κάδου, ώστε τόσο να αποφεύγεται το αποκρουστικό και επικίνδυνο -για τη δημόσια υγεία- φαινόμενο υπερχείλισης, όσο και να μειώνεται το κόστος κίνησης και συντήρησης των απορριμματοφόρων.
Στη, δε, περίπτωση βλάβης των υδρομέτρων, τα οφέλη είναι επίσης πολλαπλά. Όταν η διαρροή εντοπίζεται έγκαιρα, επισκευάζεται και έγκαιρα, ενώ εξοικονομείται και πολύτιμο νερό.
Το συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα υλοποιείται, σε εφαρμογή πρωτοκόλλου συνεργασίας, που υπέγραψαν ο δήμος Τρικκαίων και η e-trikala AE με ιδιωτική εταιρεία.
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο δήμαρχος Δημήτρης Παπαστεργίου, τονισε: "Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιδιώκουμε μείωση του κόστους αποκομιδής απορριμμάτων και ταχύτητα στην παρέμβαση για βλάβες από τη ΔΕΥΑΤ. Και στις δύο περιπτώσεις κερδισμένος είναι ο πολίτης, ενώ επιτυγχάνεται αναβάθμιση της διαχείρισης των υπηρεσιών του δήμου για μια σύγχρονη πόλη".
Ως εκ τούτου, ο οδηγός του απορριμματοφόρου μπορεί να ειδοποιείται και να σπεύδει εγκαίρως για άδειασμά του κάδου, ώστε τόσο να αποφεύγεται το αποκρουστικό και επικίνδυνο -για τη δημόσια υγεία- φαινόμενο υπερχείλισης, όσο και να μειώνεται το κόστος κίνησης και συντήρησης των απορριμματοφόρων.
Στη, δε, περίπτωση βλάβης των υδρομέτρων, τα οφέλη είναι επίσης πολλαπλά. Όταν η διαρροή εντοπίζεται έγκαιρα, επισκευάζεται και έγκαιρα, ενώ εξοικονομείται και πολύτιμο νερό.
Το συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα υλοποιείται, σε εφαρμογή πρωτοκόλλου συνεργασίας, που υπέγραψαν ο δήμος Τρικκαίων και η e-trikala AE με ιδιωτική εταιρεία.
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο δήμαρχος Δημήτρης Παπαστεργίου, τονισε: "Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιδιώκουμε μείωση του κόστους αποκομιδής απορριμμάτων και ταχύτητα στην παρέμβαση για βλάβες από τη ΔΕΥΑΤ. Και στις δύο περιπτώσεις κερδισμένος είναι ο πολίτης, ενώ επιτυγχάνεται αναβάθμιση της διαχείρισης των υπηρεσιών του δήμου για μια σύγχρονη πόλη".