Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Κάτω από τη βάση η αγοραστική δύναμη του Έλληνα

Στο 95% της αγοραστικής δύναμης του μέσου Ευρωπαίου αναλογούσε το 2008 η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία έκθεσης της Eurostat, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.


Σύμφωνα με την έκθεση, τη μεγαλύτερη αγοραστική ικανότητα στην Ευρώπη των 27 κατέχει το Λουξεμβούργο, σε ποσοστό 257% επί του ευρωπαϊκού μέσου όρου και ακολουθούν η Ιρλανδία στο 140% και η Ολλανδία στο 135%.

Εξίσου ικανοποιητικά είναι τα στοιχεία για τους Αυστριακούς, τους Σουηδούς, τους Δανούς, τους Βρετανούς, τους Φινλανδούς, τους Γερμανούς και τους Βέλγους, καθώς η αγοραστική τους δύναμη αναλογεί μεταξύ 110% και 130% του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Αντίθετα, σε πολύ χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η αγοραστική ικανότητα της Βουλγαρίας – μόλις στο 40% - και της Ρουμανίας σε ποσοστό 46%. Επίσης, η χαμηλότερη αγοραστική ισχύς στον ευρωπαϊκό χώρο -σε χώρες εκτός Ε.Ε.- εντοπίζεται στην Αλβανία, με ποσοστό που αγγίζει μόλις το 25% επί του κοινοτικού μέσου όρου και ακολουθούν η ΠΓΔΜ στο 32%, η Σερβία στο 37% και η Τουρκία στο 45%.

Εξάλλου, η αγοραστική ισχύς των Πορτογάλων, των Μαλτέζων, των Τσέχων, των Σλοβάκων και των Σλοβένων βρίσκεται μεταξύ 70% και 90% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Κάτω από το 70% του ευρωπαϊκού μέσου όρου βρίσκεται η αγοραστική δύναμη των Εσθονών, των Ούγγρων, των Λιθουανών και των Πολωνών.
 
website counter
friend finderplentyoffish.com