Αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτη για απώλεια αποσκευής σε θαλάσσιο ταξίδι, θα δώσει ακτοπλοϊκή εταιρεία, ύστερα από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή.
Η επιβάτης, κατά το ταξίδι της από Χανιά προς Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε χαθεί. Επικοινώνησε με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να περιμένει 10 ημέρες.
Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί. Η επιβάτης απευθύνθηκε στον Συνήγορο του Πολίτη και έτσι η εταιρεία προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης.