Το Facebook ξεκίνησε ως ένα κοινωνικό δίκτυο και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε μία υπηρεσία διανομής ενημερωτικών ειδήσεων, ένα μεγαθήριο στη διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα και μια τεράστια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων.
Ωστόσο, καθώς αποκαλύπτουν τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου, η νούμερο ένα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί επίσης και μία ιδιαίτερα κερδοφόρα επιχείρηση.
Τα κέρδη και έσοδα της εταιρείας φαίνεται ότι την Τετάρτη ξεπέρασαν κάθε προσδοκία της Γουόλ Στριτ, καθώς η ιδιαίτερα δημοφιλής εφαρμογή του Facebook για τα smartphones και η προώθηση του βίντεο περιεχομένου προσέλκυσαν ακόμα περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες, ενώ ενθάρρυνε τις ήδη υπάρχουσες να δαπανήσουν ακόμα περισσότερα χρήματα.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 59,2% στα 6,44 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τις αρχικές εκτιμήσεις που δεν ξεπερνούσαν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, οι μετοχές του Facebook κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 6,7%.
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στα κινητά τηλέφωνα αντιπροσωπεύουν το 84% του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας, σε σύγκριση με το 76% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα. Τα συνολικά έσοδα από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν 63% στα 6,24 δισεκατομμύρια δολάρια, υπερνικώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που υπολόγιζαν ότι θα φτάσουν τα 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας της αγοράς FactSet StreetAccount.
Επίσης, σε ανακοίνωσή του το Facebook αναφέρει ότι περίπου 1,71 δισεκατομμύρια άνθρωποι έκαναν μηνιαία χρήση της υπηρεσίας από τις 30 Ιουνίου. Την αντίστοιχη περίοδο το περασμένο έτος ο αριθμός αυτός δεν ξεπερνούσε τους 1,49 δισεκατομμύρια χρήστες.