Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Αισιόδοξο δηλώνει το 26% των μικρών επιχειρήσεων

Συγκρατημένα αισιόδοξες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι ελληνικές μικρές επιχειρήσεις για την τρέχουσα κατάσταση και τις μελλοντικές προοπτικές τους με βάση τουλάχιστον τα στοιχεία μίας έρευνας που πραγματοποίησε το Facebook σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και την Παγκόσμια Τράπεζα.



Συγκεκριμένα, η έρευνα Future of Business Survey, η οποία είναι μία βάση πληροφοριών που ανανεώνεται σε μηνιαία βάση, έδειξε ότι τον περασμένο Δεκέμβριο το 26% των μικρών επιχειρήσεων που συμμετείχε στην έρευνα θεωρεί ως θετική την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησής του, το 48% τη χαρακτηρίζει ως ουδέτερη και το 26% ως αρνητική. Αντίστοιχα, το 29% εμφανίζεται θετικό όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές, το 40% θεωρεί ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές και το 31% είναι αρνητικό. Σημειωτέον πως το δείγμα για το συγκεκριμένο μήνα ανέρχεται σε 216 επιχειρήσεις.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι το 12% των ελληνικών μικρών και μεσαίων Επιχειρήσεων δηλώνει ότι δημιούργησε θέσεις εργασίας κατά τους τελευταίους έξι μήνες και το 18% επιθυμεί να δημιουργήσει θέσεις εργασίας μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Ακόμη, οι μικρές ελληνικές επιχειρήσεις (26%) που δραστηριοποιούνται εμπορικά σε διεθνές επίπεδο είναι πιο πιθανό να αυξήσουν τις θέσεις εργασίας κατά τους επόμενους έξι μήνες, συγκριτικά με τις μη εμπορικές επιχειρήσεις (10%). Οι κορυφαίες προκλήσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις είναι η προσέλκυση πελατών (80%), η αύξηση των εσόδων (66%), η φορολογική νομοθεσία (63%), η αβεβαιότητα για τις οικονομικές συνθήκες (62%) και η διατήρηση της αποδοτικότητας (43%).

Όσον αφορά τη διεθνή επέκτασή τους, οι πιο συχνά αναφερόμενες προκλήσεις των ελληνικών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων είναι η εύρεση επιχειρηματικών εταίρων (52%), οι τελωνειακοί κανονισμοί (43%) και οι περιορισμοί πρόσβασης στην αγορά (30%). Το 26% των επιχειρήσεων ανέφερε προκλήσεις που συνδέονται με διαφορετικούς κανονισμούς σε άλλες χώρες και το 26% προκλήσεις που σχετίζονται με την εξασφάλιση της χρηματοδότησης των εξαγωγών. Τεχνολογικά εμπόδια που σχετίζονται με την «κακή σύνδεση στο διαδίκτυο με αποτελέσματα την δυσκολία στην ηλεκτρονική πώληση», αναφέρθηκαν από μόλις το 13% των επιχειρήσεων.

Χρήση τεχνολογίας
Οι ελληνικές μικρές επιχειρήσεις δείχνουν πάντως να χρησιμοποιούν αρκετά τα online εργαλεία που υπάρχουν. Για παράδειγμα, το 87% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να διαφημιστεί σε πιθανούς νέους πελάτες, το 77% για την επίδειξη προϊόντων και υπηρεσιών, το 63% για παροχή πληροφοριών, το 63% για επικοινωνία με πελάτες ή προμηθευτές και το 56% για πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Από την άλλη πλευρά, μόλις το 15% χρησιμοποιεί διαδικτυακά εργαλεία για τη διαχείριση εσωτερικών εταιρικών διαδικασιών, όπως είναι η οικονομική διαχείριση. Κατά μέσο όρο, οι μικρές επιχειρήσεις διαδικτυακά εργαλεία για 4 από τις 6 προαναφερθέντες διαδικασίες.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com