Με βάση όλες τις νέες δυνατότητες του iOS 11, το να υπάρχουν και
κάποια προβλήματα δεν είναι κάτι που εκπλήσσει. Και άλλωστε πάντα, οι
πρώτες εκδόσεις του iOS έχουν κάποιες μικρές δυσλειτουργίες σε κάθε
έκδοσή τους σχεδόν, οι οποίες αμέσως μετά διορθώνονται με ενημερώσεις
της Apple. Τα “παράξενα” λοιπόν εμφανίστηκαν και πάλι. Πάμε να δούμε πώς
μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.
Βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή έχει ενημερωθεί στην πιο τελευταία της έκδοση και δεν εκκρεμούν ενημερώσεις της. Με την έλευση του iOS 11, άλλαξαν αρκετά πράγματα και πολλοί κατασκευαστές έπρεπε να ενημερώσουν τις εφαρμογές τους προκειμένου αυτές να τρέχουν απρόσκοπτα.
Διαγράψτε την εφαρμογή από τη συσκευή σας και επανεγκαταστήστε την. Κατά τα γνωστά, πατάτε παρατεταμένα στο εικονίδιο της εφαρμογής μέχρι να αρχίσει το εικονίδιο να “τρέμει”. Μετά πατήστε το μικρό “x” πάνω αριστερά του και, αφού διαγραφεί, ξανακατεβάστε την από το App Store.
Αφαιρέστε άχρηστα widget.
Απενεργοποιήστε το “Hey Siri”, αν δεν το χρησιμοποιείτε.
Απενεργοποιήστε όσες Τοποθεσίες δε χρειάζεται να χρησιμοποιούνται από τις “Τοποθεσίες Συστήματος” ακολουθώντας τη διαδρομή Ρυθμίσεις > Απόρρητο > Τοποθεσίες.
Ελέγξτε τη χρήση μπαταρίας για να δείτε ποιες εφαρμογές είναι ενεργοβόρες και αφαιρέστε τις αν δεν τις χρειάζεστε.
Απενεργοποιήστε την ανανέωση εφαρμογών στο υπόβαθρο (Ρυθμίσεις > Γενικά).
Απενεργοποιήστε το Wi-Fi και Bluetooth όταν δεν τα χρησιμοποιείτε.
Απενεργοποιήστε τη χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.
Ενεργοποιήστε τη “Λειτουργία Χαμηλής ισχύος” (Ρυθμίσεις > Μπαταρία).
Απενεργοποιήστε την “Μείωση Κίνησης” (Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα).
Απενεργοποιήστε το “Σήκωμα για Αφύπνιση” (Ρυθμίσεις > Οθόνη και φωτεινότητα).
Ρυθμίστε την φωτεινότητα της Οθόνης στο αυτόματο (Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα > Βοηθήματα Οθόνης > Αυτόματη φωτεινότητα).
Απενεργοποιήστε την αυτόματη “Ώθηση δεδομένων” (Ρυθμίσεις > Λογαριασμοί και συνθηματικά > Ώθηση).
Κάνετε υποχρεωτική επανεκκίνηση στο iPhone σας (reboot / hard reset). Ανάλογα με το μοντέλο, οι τρόποι είναι διαφορετικοί, οπότε, ανατρέξτε στον κατάλληλο οδηγό.
Αν με το παραπάνω δε διορθωθεί το πρόβλημα, τότε, το μόνο που μένει είναι η επαναφορά του iPhone σας μέσω iTunes. Φροντίστε πρώτα να έχετε κρατήσει εφεδρικό αντίγραφο, πριν το κάνετε.
Και πάλι, δοκιμάστε την αναγκαστική επανεκκίνηση του iPhone σας.
Διαγράψτε (Πείτε στη συσκευή να “Ξεχάσει” στις Ρυθμίσεις > Wi-Fi) το συγκεκριμένο δίκτυο και κάντε επανασύνδεση περνώντας τις ρυθμίσεις από την αρχή.
Κάντε επαναφορά σε όλες τις ρυθμίσεις των δικτύων (Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Ρυθμίσεις δικτύου). Θα πρέπει να περάσετε όλες τις ρυθμίσεις των δικτύων σας από την αρχή.
Απενεργοποιήστε τη “Wi-Fi δικτύωση” (Ρυθμίσεις > Απόρρητο > Υπηρεσίες τοποθεσίας > Υπηρεσίες Συστήματος).
Απενεργοποιήστε τη “Βοήθεια Wi-Fi” (Ρυθμίσεις > Δεδομένα).
- Εφαρμογές που “κρασάρουν”
Βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή έχει ενημερωθεί στην πιο τελευταία της έκδοση και δεν εκκρεμούν ενημερώσεις της. Με την έλευση του iOS 11, άλλαξαν αρκετά πράγματα και πολλοί κατασκευαστές έπρεπε να ενημερώσουν τις εφαρμογές τους προκειμένου αυτές να τρέχουν απρόσκοπτα.
Διαγράψτε την εφαρμογή από τη συσκευή σας και επανεγκαταστήστε την. Κατά τα γνωστά, πατάτε παρατεταμένα στο εικονίδιο της εφαρμογής μέχρι να αρχίσει το εικονίδιο να “τρέμει”. Μετά πατήστε το μικρό “x” πάνω αριστερά του και, αφού διαγραφεί, ξανακατεβάστε την από το App Store.
- Το Dock στο iPad εξαφανίζεται συνεχώς
- Το “Κέντρο ελέγχου” δεν απενεργοποιεί το Wi-Fi ή το Bluetooth εντελώς
- Η μπαταρία αδειάζει γρήγορα
Αφαιρέστε άχρηστα widget.
Απενεργοποιήστε το “Hey Siri”, αν δεν το χρησιμοποιείτε.
Απενεργοποιήστε όσες Τοποθεσίες δε χρειάζεται να χρησιμοποιούνται από τις “Τοποθεσίες Συστήματος” ακολουθώντας τη διαδρομή Ρυθμίσεις > Απόρρητο > Τοποθεσίες.
Ελέγξτε τη χρήση μπαταρίας για να δείτε ποιες εφαρμογές είναι ενεργοβόρες και αφαιρέστε τις αν δεν τις χρειάζεστε.
Απενεργοποιήστε την ανανέωση εφαρμογών στο υπόβαθρο (Ρυθμίσεις > Γενικά).
Απενεργοποιήστε το Wi-Fi και Bluetooth όταν δεν τα χρησιμοποιείτε.
Απενεργοποιήστε τη χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.
Ενεργοποιήστε τη “Λειτουργία Χαμηλής ισχύος” (Ρυθμίσεις > Μπαταρία).
Απενεργοποιήστε την “Μείωση Κίνησης” (Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα).
Απενεργοποιήστε το “Σήκωμα για Αφύπνιση” (Ρυθμίσεις > Οθόνη και φωτεινότητα).
Ρυθμίστε την φωτεινότητα της Οθόνης στο αυτόματο (Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα > Βοηθήματα Οθόνης > Αυτόματη φωτεινότητα).
Απενεργοποιήστε την αυτόματη “Ώθηση δεδομένων” (Ρυθμίσεις > Λογαριασμοί και συνθηματικά > Ώθηση).
- Τυχαίο πάγωμα του iPhone
Κάνετε υποχρεωτική επανεκκίνηση στο iPhone σας (reboot / hard reset). Ανάλογα με το μοντέλο, οι τρόποι είναι διαφορετικοί, οπότε, ανατρέξτε στον κατάλληλο οδηγό.
Αν με το παραπάνω δε διορθωθεί το πρόβλημα, τότε, το μόνο που μένει είναι η επαναφορά του iPhone σας μέσω iTunes. Φροντίστε πρώτα να έχετε κρατήσει εφεδρικό αντίγραφο, πριν το κάνετε.
- Προβλήματα με το Wi-Fi
Και πάλι, δοκιμάστε την αναγκαστική επανεκκίνηση του iPhone σας.
Διαγράψτε (Πείτε στη συσκευή να “Ξεχάσει” στις Ρυθμίσεις > Wi-Fi) το συγκεκριμένο δίκτυο και κάντε επανασύνδεση περνώντας τις ρυθμίσεις από την αρχή.
Κάντε επαναφορά σε όλες τις ρυθμίσεις των δικτύων (Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Ρυθμίσεις δικτύου). Θα πρέπει να περάσετε όλες τις ρυθμίσεις των δικτύων σας από την αρχή.
Απενεργοποιήστε τη “Wi-Fi δικτύωση” (Ρυθμίσεις > Απόρρητο > Υπηρεσίες τοποθεσίας > Υπηρεσίες Συστήματος).
Απενεργοποιήστε τη “Βοήθεια Wi-Fi” (Ρυθμίσεις > Δεδομένα).
- Προβλήματα με το Bluetooth
- Οι εφαρμογές 32-Bit δε λειτουργούν
- Τα Μηνύματα δεν γίνονται backup στο iCloud