Το Facebook δοκιμάζει σε μερικούς χρήστες (για την ώρα) έναν νέο
τρόπο που τους εμφανίζονται τα posts από Facebook Pages στο News Feed
τους. Στην ουσία έχει δημιουργήσει ένα δεύτερο News Feed το οποίο θα
είναι αφιερωμένο μόνο σε αυτού του είδους τα Posts ενώ στο άλλο θα
εμφανίζονται posts μόνο από προφίλ χρηστών αλλά και στα promoted posts
(κοινώς διαφημίσεις).
Για την ώρα, όπως αναφέρει το newsit.gr, οι δοκιμές αυτές είναι ενεργές σε 6 χώρες και όπως είναι λογικό έριξε από 60-80% το engagement των χρηστών σε πάρα πολλές δημοφιλείς σελίδες πράγμα που σημαίνει ότι αν το Facebook αποφασίσει να εφαρμόσει σε μεγαλύτερη κλίμακα τις αλλαγές αυτές (δηλαδή σε περισσότερες χώρες ή ακόμα και σε όλους τους χρήστες) πολλές ιστοσελίδες θα έχουν μεγάλο πρόβλημα μιας και η κύρια πηγή χρηστών τους είναι το Facebook και τα μη πληρωμένα posts που ανεβάζουν.
Σύμφωνα με το Facebook η αλλαγή αυτή γίνεται με σκοπό να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η προσπαθεί εμπειρία των χρηστών οι οποίοι θέλουν να βλέπουν ευκολότερα τα posts των φίλων τους. Όπως είναι λογικό αν αυτό γίνει πραγματικότητα, οι αντιδράσεις θα είναι πολλές από τις εταιρίες και τις επιχειρήσεις.
Για την ώρα, όπως αναφέρει το newsit.gr, οι δοκιμές αυτές είναι ενεργές σε 6 χώρες και όπως είναι λογικό έριξε από 60-80% το engagement των χρηστών σε πάρα πολλές δημοφιλείς σελίδες πράγμα που σημαίνει ότι αν το Facebook αποφασίσει να εφαρμόσει σε μεγαλύτερη κλίμακα τις αλλαγές αυτές (δηλαδή σε περισσότερες χώρες ή ακόμα και σε όλους τους χρήστες) πολλές ιστοσελίδες θα έχουν μεγάλο πρόβλημα μιας και η κύρια πηγή χρηστών τους είναι το Facebook και τα μη πληρωμένα posts που ανεβάζουν.
Σύμφωνα με το Facebook η αλλαγή αυτή γίνεται με σκοπό να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η προσπαθεί εμπειρία των χρηστών οι οποίοι θέλουν να βλέπουν ευκολότερα τα posts των φίλων τους. Όπως είναι λογικό αν αυτό γίνει πραγματικότητα, οι αντιδράσεις θα είναι πολλές από τις εταιρίες και τις επιχειρήσεις.