Μια νέα, standalone εφαρμογή online αγορών ετοιμάζει το Instagram, σύμφωνα με το The Verge.
H εφαρμογή- ένα πιθανό όνομα για την οποία, πάντα σύμφωνα με το The Verge, είναι IG Shopping- θα επιτρέπει σε χρήστες να βλέπουν προϊόντα από εμπόρους τους οποίους «ακολουθούν» και να τα αγοράζουν απευθείας μέσα από την εφαρμογή, σύμφωνα με δύο, ενημερωμένα για το θέμα, άτομα.
Το Instagram δεν προέβη σε σχετικά σχόλια. Δεν είναι γνωστό πότε πρόκειται να λανσαριστεί η εφαρμογή (εάν τελικά γίνει αυτό), καθώς η ανάπτυξή της είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν θα ήταν απίθανο να ακυρωθεί πριν κυκλοφορήσει. Ωστόσο πηγές ενημερωμένες για το θέμα αναφέρουν πως το Instagram εκτιμά ότι βρίσκεται σε αρκετά καλή θέση για να επεκταθεί στον τομέα του e-commerce.
Πάνω από 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις διαθέτουν ήδη λογαριασμούς στο Instagram, και 2 εκατ. εξ αυτών είναι διαφημιστικές, σύμφωνα με τη Σέριλ Σάντμπεργκ, Chief Operating Officer του Facebook (στο οποίο ανήκει το Instagram). Τέσσερις στους πέντε χρήστες του Instagram «ακολουθούν» τουλάχιστον μία επιχείρηση. Η δημιουργία μιας standalone εφαρμογής θα επέτρεπε στην εταιρεία να παρέχει «στέγη» σε μια όλο και πιο δημοφιλή τάση/ δραστηριότητα στο Instagram, ενώ παράλληλα αυξάνει τις δυνατότητες για έσοδα.
Σε βάθος χρόνου, το Facebook θα μπορούσε να παρουσιάσει περισσότερα εργαλεία για εμπόρους που διατηρούν παρουσία των επιχειρήσεών τους στο Instagram, κάτι που θα αποτελούσε ευθεία πρόκληση σε πλατφόρμες e-commerce σαν το Shopify, σύμφωνα με μια πηγή που, όπως αναφέρει το The Verge, έχει γνώση γύρω από τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας της εταιρείας. Οι περισσότερες online επιχειρήσεις χρειάζονται ήδη λογαριασμό στο Instagram, βάσει αυτού του σκεπτικού, οπότε πολλές από αυτές σίγουρα θα χρησιμοποιούσαν ειδικά εργαλεία επί πληρωμή εάν γίνονταν διαθέσιμα.
Κάποιες εταιρείες ήδη πωλούν τέτοια εργαλεία σε διαφημιστές στο Instagram- για παράδειγμα η Four Sixty επιτρέπει σε επιχειρήσεις να πληρώνουν για τη δημιουργία photo galleries για αγορές, moderation σχολίων, προγραμματισμό αναρτήσεων και άλλες παρεμφερείς υπηρεσίες. Επίσης, το app store του Shopify περιλαμβάνει δεκάδες plugins που σχετίζονται με την προώθηση και διαχείριση επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν ευρέως το Instagram.
Σημειώνεται πως το Instagram είχε αρχίσει να δοκιμάζει μια λειτουργία αγορών τον Νοέμβριο του 2016, και την είχε κυκλοφορήσει ευρύτερα τον Μάρτιο του 2017. Οι εταιρείες μπορούν να κάνουν tag αναρτήσεις με προϊόντα, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αγορές απευθείας από φωτογραφίες. Επίσης, το Instagram δοκιμάζει μια λειτουργία που επιτρέπει αγορές από Instagram stories.
H εφαρμογή- ένα πιθανό όνομα για την οποία, πάντα σύμφωνα με το The Verge, είναι IG Shopping- θα επιτρέπει σε χρήστες να βλέπουν προϊόντα από εμπόρους τους οποίους «ακολουθούν» και να τα αγοράζουν απευθείας μέσα από την εφαρμογή, σύμφωνα με δύο, ενημερωμένα για το θέμα, άτομα.
Το Instagram δεν προέβη σε σχετικά σχόλια. Δεν είναι γνωστό πότε πρόκειται να λανσαριστεί η εφαρμογή (εάν τελικά γίνει αυτό), καθώς η ανάπτυξή της είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν θα ήταν απίθανο να ακυρωθεί πριν κυκλοφορήσει. Ωστόσο πηγές ενημερωμένες για το θέμα αναφέρουν πως το Instagram εκτιμά ότι βρίσκεται σε αρκετά καλή θέση για να επεκταθεί στον τομέα του e-commerce.
Πάνω από 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις διαθέτουν ήδη λογαριασμούς στο Instagram, και 2 εκατ. εξ αυτών είναι διαφημιστικές, σύμφωνα με τη Σέριλ Σάντμπεργκ, Chief Operating Officer του Facebook (στο οποίο ανήκει το Instagram). Τέσσερις στους πέντε χρήστες του Instagram «ακολουθούν» τουλάχιστον μία επιχείρηση. Η δημιουργία μιας standalone εφαρμογής θα επέτρεπε στην εταιρεία να παρέχει «στέγη» σε μια όλο και πιο δημοφιλή τάση/ δραστηριότητα στο Instagram, ενώ παράλληλα αυξάνει τις δυνατότητες για έσοδα.
Σε βάθος χρόνου, το Facebook θα μπορούσε να παρουσιάσει περισσότερα εργαλεία για εμπόρους που διατηρούν παρουσία των επιχειρήσεών τους στο Instagram, κάτι που θα αποτελούσε ευθεία πρόκληση σε πλατφόρμες e-commerce σαν το Shopify, σύμφωνα με μια πηγή που, όπως αναφέρει το The Verge, έχει γνώση γύρω από τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας της εταιρείας. Οι περισσότερες online επιχειρήσεις χρειάζονται ήδη λογαριασμό στο Instagram, βάσει αυτού του σκεπτικού, οπότε πολλές από αυτές σίγουρα θα χρησιμοποιούσαν ειδικά εργαλεία επί πληρωμή εάν γίνονταν διαθέσιμα.
Κάποιες εταιρείες ήδη πωλούν τέτοια εργαλεία σε διαφημιστές στο Instagram- για παράδειγμα η Four Sixty επιτρέπει σε επιχειρήσεις να πληρώνουν για τη δημιουργία photo galleries για αγορές, moderation σχολίων, προγραμματισμό αναρτήσεων και άλλες παρεμφερείς υπηρεσίες. Επίσης, το app store του Shopify περιλαμβάνει δεκάδες plugins που σχετίζονται με την προώθηση και διαχείριση επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν ευρέως το Instagram.
Σημειώνεται πως το Instagram είχε αρχίσει να δοκιμάζει μια λειτουργία αγορών τον Νοέμβριο του 2016, και την είχε κυκλοφορήσει ευρύτερα τον Μάρτιο του 2017. Οι εταιρείες μπορούν να κάνουν tag αναρτήσεις με προϊόντα, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αγορές απευθείας από φωτογραφίες. Επίσης, το Instagram δοκιμάζει μια λειτουργία που επιτρέπει αγορές από Instagram stories.