Στην εκχώρηση περαιτέρω συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης) στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προχωρεί το υπουργείο Υποδομών.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», με την εν λόγω απόφαση, που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, παρέχεται η δυνατότητα ανάθεσης 25 συνολικά δρομολογίων που εκτελούνταν μέχρι πρότινος από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ υπεραστικών γραμμών Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς. Πρακτικά τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχουν τη δυνατότητα εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου (μέσω υπεκμίσθωσης) στα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς.
Ο ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης) αναλαμβάνει την υπογραφή σύμβασης με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που θα καθορίζει την εκτέλεση συγκεκριμένου συγκοινωνιακού έργου. Στη σύμβαση θα καθορίζονται οι όροι, η εποπτεία, ο έλεγχος, το κόμιστρο και οι κυρώσεις, σχετικά με την εκτέλεση του ανωτέρω συγκοινωνιακού έργου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Καθημερινής, η σύμβαση, η οποία θα υπογραφεί μετά τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, θα έχει διάρκεια δύο ετών, με μονομερές δικαίωμα του ΟΣΕΘ για παράτασή της κατά ένα ακόμη έτος, με τους ίδιους όρους.
Το κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό από την ανάθεση πρακτικά του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ανέρχεται αναλυτικά σε:
• 22,320 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για το 2020.
• 22,320 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για το 2021.
• 22,320 εκατ. ευρώ για το 2022 (σε περίπτωση παράτασης της σύμβασης).
Η διαδικασία προβλέπει μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕΘ, το οποίο θα εγκρίνει το σχέδιο της σύμβασης την οποία θα υπογράψουν ο ΟΑΣΘ, ο ΟΣΕΘ και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λογαριασμό και των τεσσάρων ΚΤΕΛ.
Στη συνέχεια η σύμβαση μαζί με την αιτιολογική έκθεση που τεκμηριώνει την αναγκαιότητα εκχώρησης δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ θα σταλεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, και τα τέσσερα ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί τον μεγαλύτερο αριθμό από τα συνολικά 120 λεωφορεία που προορίζονται για αυτές τις 25 γραμμές (101 θα μπουν στις γραμμές και άλλα 19 θα είναι εφεδρικά). Αυτές τις ημέρες γίνονται οι αναγκαίες εργασίες σε αυτά τα λεωφορεία, δηλαδή, εργασίες βαψίματος, τοποθέτησης εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων, τοποθέτηση ρούτερ για δωρεά wi-fi κ.λπ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», με την εν λόγω απόφαση, που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, παρέχεται η δυνατότητα ανάθεσης 25 συνολικά δρομολογίων που εκτελούνταν μέχρι πρότινος από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ υπεραστικών γραμμών Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς. Πρακτικά τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχουν τη δυνατότητα εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου (μέσω υπεκμίσθωσης) στα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς.
Ο ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης) αναλαμβάνει την υπογραφή σύμβασης με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που θα καθορίζει την εκτέλεση συγκεκριμένου συγκοινωνιακού έργου. Στη σύμβαση θα καθορίζονται οι όροι, η εποπτεία, ο έλεγχος, το κόμιστρο και οι κυρώσεις, σχετικά με την εκτέλεση του ανωτέρω συγκοινωνιακού έργου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Καθημερινής, η σύμβαση, η οποία θα υπογραφεί μετά τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, θα έχει διάρκεια δύο ετών, με μονομερές δικαίωμα του ΟΣΕΘ για παράτασή της κατά ένα ακόμη έτος, με τους ίδιους όρους.
Το κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό από την ανάθεση πρακτικά του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ανέρχεται αναλυτικά σε:
• 22,320 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για το 2020.
• 22,320 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για το 2021.
• 22,320 εκατ. ευρώ για το 2022 (σε περίπτωση παράτασης της σύμβασης).
Η διαδικασία προβλέπει μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕΘ, το οποίο θα εγκρίνει το σχέδιο της σύμβασης την οποία θα υπογράψουν ο ΟΑΣΘ, ο ΟΣΕΘ και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λογαριασμό και των τεσσάρων ΚΤΕΛ.
Στη συνέχεια η σύμβαση μαζί με την αιτιολογική έκθεση που τεκμηριώνει την αναγκαιότητα εκχώρησης δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ θα σταλεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, και τα τέσσερα ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί τον μεγαλύτερο αριθμό από τα συνολικά 120 λεωφορεία που προορίζονται για αυτές τις 25 γραμμές (101 θα μπουν στις γραμμές και άλλα 19 θα είναι εφεδρικά). Αυτές τις ημέρες γίνονται οι αναγκαίες εργασίες σε αυτά τα λεωφορεία, δηλαδή, εργασίες βαψίματος, τοποθέτησης εκδοτικών και ακυρωτικών μηχανημάτων, τοποθέτηση ρούτερ για δωρεά wi-fi κ.λπ.