Tηλεδιάσκεψη με τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη είχαν οι τουριστικοί πράκτορες της χώρας, σε μια πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων (FedHATTA) που συντονίστηκε από τον πρόεδρό της, Λύσανδρο Τσιλίδη, ενώ παρεμβάσεις έκανε και ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, Νικόλας Κελαϊδίτης.
Όπως έγινε γνωστό, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, που έγινε την Παρασκευή, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και τουρ οπερέιτορ τόνισαν την ανάγκη λήψης μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των επιχειρήσεών τους, ζητώντας, μεταξύ άλλων, αίτημα για απαλλαγή από τον ΦΠΑ στις μεταφορές και μείωση του ΦΠΑ στον τουριστικό πακέτο στο 13% για φέτος, αλλά και διασαφήνιση, το συντομότερο δυνατό, του ποιες αγορές θα ανοίξουν για την Ελλάδα και πότε.
Παράλληλα, εστίασαν στην επανεξέταση του ζητήματος της πληρότητας στις επίγειες μεταφορές, κατά το πρότυπο των αερομεταφορών, στη μεγάλη καθυστέρηση του τομέα συνεδρίων και εκδηλώσεων, αλλά και στην έλλειψη υγειονομικών πρωτοκόλλων για τα τουριστικά γραφεία, τα συνέδρια, τα τουριστικά λεωφορεία και άλλες υπηρεσίες που άπτονται της λειτουργίας των τουριστικών γραφείων.
Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Τσιλίδης, πρότεινε στον υπουργό το «Co-op Advertising Plan», που αυτή τη στιγμή, όπως εξήγησε, αφορά μόνο γραφεία στο εξωτερικό, να επεκταθεί και στα ελληνικά τουριστικά γραφεία, τα οποία συνομιλούν όχι με έναν τουρ οπερέιτορ το καθένα, αλλά με πολλά τουριστικά γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Μπορούν έτσι να διευρύνουν σημαντικά, όπως επισημαίνεται, τη δυναμική αυτού του προγράμματος, με πολλαπλά οφέλη για τον τουρισμό της χώρας, σε μία συγκυρία που αποτελεί σημαντική ευκαιρία για να γίνει η επέκταση αυτή.
Όπως έγινε γνωστό, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, που έγινε την Παρασκευή, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και τουρ οπερέιτορ τόνισαν την ανάγκη λήψης μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των επιχειρήσεών τους, ζητώντας, μεταξύ άλλων, αίτημα για απαλλαγή από τον ΦΠΑ στις μεταφορές και μείωση του ΦΠΑ στον τουριστικό πακέτο στο 13% για φέτος, αλλά και διασαφήνιση, το συντομότερο δυνατό, του ποιες αγορές θα ανοίξουν για την Ελλάδα και πότε.
Παράλληλα, εστίασαν στην επανεξέταση του ζητήματος της πληρότητας στις επίγειες μεταφορές, κατά το πρότυπο των αερομεταφορών, στη μεγάλη καθυστέρηση του τομέα συνεδρίων και εκδηλώσεων, αλλά και στην έλλειψη υγειονομικών πρωτοκόλλων για τα τουριστικά γραφεία, τα συνέδρια, τα τουριστικά λεωφορεία και άλλες υπηρεσίες που άπτονται της λειτουργίας των τουριστικών γραφείων.
Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Τσιλίδης, πρότεινε στον υπουργό το «Co-op Advertising Plan», που αυτή τη στιγμή, όπως εξήγησε, αφορά μόνο γραφεία στο εξωτερικό, να επεκταθεί και στα ελληνικά τουριστικά γραφεία, τα οποία συνομιλούν όχι με έναν τουρ οπερέιτορ το καθένα, αλλά με πολλά τουριστικά γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Μπορούν έτσι να διευρύνουν σημαντικά, όπως επισημαίνεται, τη δυναμική αυτού του προγράμματος, με πολλαπλά οφέλη για τον τουρισμό της χώρας, σε μία συγκυρία που αποτελεί σημαντική ευκαιρία για να γίνει η επέκταση αυτή.