Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Τέμπη και αγρότες ε-ΚΤΕΛ-εσαν τα δρομολόγια των υπεραστικών λεωφορείων

Μόνο πέντε δρομολόγια την ημέρα, αντί δώδεκα που γίνονταν καθημερινά, πραγματοποιούνται πλέον από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και αυτά διαρκούν 12 ώρες, γιατί γίνονται μέσω Γρεβενών, Κοζάνης και Ελασσόνας.


Η γραμμή προς Λαμία κόπηκε παντελώς, ενώ ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προειδοποιεί ότι 300 εργαζόμενοι κινδυνεύουν να μείνουν απλήρωτοι στο τέλος του μήνα.

"Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι", ήταν τα μπλόκα των αγροτών σύμφωνα με τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ, Χρήστο Λιούπα. Το πρόβλημα βέβαια, είχε ξεκινήσει απ τις κατολισθήσεις των Τεμπών, όταν οι αρχές αποφάσισαν να μην επιτρέψουν τη διέλευση των λεωφορείων μέσα από τα χωριά και χάραξαν διαδρομή από Ελασσόνα.

"Πλέον ούτε αυτή τη λύση έχουμε, που ήδη επιβάρυνε αρκετά το χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων. Τώρα χρειαζόμαστε 12 ώρες για να κάνουμε το Θεσσαλονίκη - Αθήνα, μέσω Ιωαννίνων. Ρίξαμε το εισιτήριο σε 19,5 ευρώ, αφενός λόγω της ταλαιπωρίας των επιβατών, αφετέρου διότι ούτε αυτά τα δρομολόγια θα εκτελούσαμε. Ας σκεφτούν οι εγκέφαλοι του Υπουργείου, με 250 χιλιόμετρα παραπάνω και το πετρέλαιο στα ύψη, πώς θα επιβιώσει το ΚΤΕΛ με το μισό εισιτήριο;", ανέφερε στην "Ε" ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε:

* * Τα συνολικά 24 δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Αθήνα κ Αθήνα - Θεσσαλονίκη, περικόπηκαν σε δέκα.
* * Τα δρομολόγια προς Λαμία κόπηκαν τελείως.
* * Για Λάρισα γίνονται πλέον μόνο δύο δρομολόγια την ημέρα.
* * Για Βόλο τρία.
* * Για Τρίκαλα τρία.
* * Σε αρκετούς άλλους δευτερεύοντες προορισμούς έχουν διακοπεί τελείως ή εκτελείται μόνο ένα δρομολόγιo την ημέρα.


 
website counter
friend finderplentyoffish.com