Ολοκληρωμένο κατασκευαστικά κατά 90% είναι το
αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, σύμφωνα με τον πρόεδρο
της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννη Μυλόπουλο.
Όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος σε ανάρτησή του στο Facebook, η έκταση του αμαξοστασίου ανέρχεται σε 50.000 τ.μ., με τη δομημένη επιφάνεια να φτάνει τα 120.000 τ.μ.
Πρόκειται, κατά τον κ. Μυλόπουλο, για το πιο εντυπωσιακό έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, με ένα επιβλητικό σύμπλεγμα κτηρίων με μικτές κατασκευές και σιδερένια ζευκτά και γερανογέφυρες.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, εκεί θα γίνεται η συντήρηση του τροχαίου υλικού, αλλά και θα βρίσκεται το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του αυτόματου, χωρίς μηχανοδηγούς συστήματος.
Εκεί, τέλος, ξεκινούν και καταλήγουν οι σήραγγες του μετρό, που ήδη διαπερνούν την πόλη μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό.
Όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος σε ανάρτησή του στο Facebook, η έκταση του αμαξοστασίου ανέρχεται σε 50.000 τ.μ., με τη δομημένη επιφάνεια να φτάνει τα 120.000 τ.μ.
Πρόκειται, κατά τον κ. Μυλόπουλο, για το πιο εντυπωσιακό έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, με ένα επιβλητικό σύμπλεγμα κτηρίων με μικτές κατασκευές και σιδερένια ζευκτά και γερανογέφυρες.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, εκεί θα γίνεται η συντήρηση του τροχαίου υλικού, αλλά και θα βρίσκεται το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του αυτόματου, χωρίς μηχανοδηγούς συστήματος.
Εκεί, τέλος, ξεκινούν και καταλήγουν οι σήραγγες του μετρό, που ήδη διαπερνούν την πόλη μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό.