Ο πρόεδρος της Sony επιβεβαίωσε πως η εταιρεία του δουλεύει πάνω σε μια κονσόλα-διάδοχο για το PlayStation 4. Ωστόσο, μιλώντας στους Financial Times, αρνήθηκε να πει εάν το όνομά της θα είναι PlayStation 5.
«Σε αυτή τη φάση, αυτό που μπορώ να πω είναι πως είναι απαραίτητο να έχουμε ένα hardware νέας γενιάς» είπε χαρακτηριστικά ο Κενιχίρο Γιοσίντα, ενώ είναι σε εξέλιξη η συζήτηση σχετικά με πώς η Sony θα διαχειριστεί την κατακόρυφη άνοδο της παγκόσμιας αγοράς gaming για smartphones και άλλες φορητές συσκευές, ύψους 70 δισ. δολαρίων, και τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, καθώς η εταιρεία προετοιμάζει το έδαφος για την έλευση της νέας παιχνιδομηχανής.
Σύμφωνα με τους Financial Times, υπάρχουν φήμες στη βιομηχανία πως η Sony ενδεχομένως να σχεδιάζει ένα tablet που θα μπορεί να συνδέεται με διάφορες συσκευές, καθώς εξαπλώνεται το online streaming παιχνιδιών και η η εταιρεία επιδιώκει μεγαλύτερα επίπεδα συνεργασίας μεταξύ των συσκευών της και του τομέα παραγωγής ταινιών της.
Σημειώνεται πως άλλοι «παίκτες» του χώρου κάνουν ανάλογες κινήσεις, με τη Microsoft να έχει πει πως θα αρχίσει ανοιχτά στο κοινό τεστ στο Project xCloud του χρόνου, προκειμένου να επιτρέψει στους gamers να παίζουν σε διαφορετικές κονσόλες. Το τεστ αυτό θα γίνει σε μια σειρά συσκευών (κινητά, tablets) σε συνδυασμό με χρήση Xbox Wireless Controller μέσω Bluetooth και έλεγχο αφής.
Επίσης, η ιαπωνική εταιρεία φαίνεται να έχει καθυστερήσει να αντιληφθεί τη δυναμική του χώρου των esports, το παγκόσμιο κοινό του οποίου ανέρχεται στα 167 εκατομμύρια θεατές που παρακολουθούν online streams επαγγελματιών παικτών να παίζουν ανταγωνιστικά παιχνίδια. Αναλυτές εκτιμούν πως η Sony θα επιχειρήσει να καλύψει το κενό αυτό με τη νέα της κονσόλα, διασφαλίζοντας πως θα είναι αρκετά ισχυρή για κορυφαία esport events, ενώ η Sony Interactive Entertainment, που είναι υπεύθυνη για το PlayStation, έχει αναφέρει πως εξετάζει διάφορα ενδεχόμενα και επιλογές για να ενισχύσει τη θέση της στα esports, τα οποία εκλαμβάνει ως έναν αποτελεσματικό τρόπο να κρατά τους παίκτες περισσότερο στα παιχνίδια της και να ενισχύει την κοινωνική διάσταση των βιντεοπαιχνιδιών.
Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους FT, πηγές της βιομηχανίας παιχνιδιών, ενημερωμένες για τα σχέδια της Sony για μια μελλοντική κονσόλα, σημειώνουν πως οι πρώτες ενδείξεις ήταν ότι δεν θα επρόκειτο για κάτι που θα απέχει πάρα πολύ από το PS4 και ότι η βασική αρχιτεκτονική θα ήταν παρόμοια. Άλλωστε, το PS4, που άρχισε να πωλείται το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 80 εκατ. κομμάτια, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία για την εταιρεία. Επίσης, ειδικοί εκτιμούν πως ίσως να ήταν πρώιμο και παρακινδυνευμένο για την εταιρεία να εγκαταλείψει τον χώρο των κονσολών, τον οποίο γνωρίζει τόσο καλά, ακόμη και αφού το PS4 ολοκληρώσει τον κύκλο του, καθώς θα έχανε τη θέση της σε αγορές όπου δεν υπάρχει ακόμα πρόσβαση δεδομένων 5G, για να είναι εφικτή η εξάπλωση του cloud-based gaming.
«Σε αυτή τη φάση, αυτό που μπορώ να πω είναι πως είναι απαραίτητο να έχουμε ένα hardware νέας γενιάς» είπε χαρακτηριστικά ο Κενιχίρο Γιοσίντα, ενώ είναι σε εξέλιξη η συζήτηση σχετικά με πώς η Sony θα διαχειριστεί την κατακόρυφη άνοδο της παγκόσμιας αγοράς gaming για smartphones και άλλες φορητές συσκευές, ύψους 70 δισ. δολαρίων, και τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, καθώς η εταιρεία προετοιμάζει το έδαφος για την έλευση της νέας παιχνιδομηχανής.
Σύμφωνα με τους Financial Times, υπάρχουν φήμες στη βιομηχανία πως η Sony ενδεχομένως να σχεδιάζει ένα tablet που θα μπορεί να συνδέεται με διάφορες συσκευές, καθώς εξαπλώνεται το online streaming παιχνιδιών και η η εταιρεία επιδιώκει μεγαλύτερα επίπεδα συνεργασίας μεταξύ των συσκευών της και του τομέα παραγωγής ταινιών της.
Σημειώνεται πως άλλοι «παίκτες» του χώρου κάνουν ανάλογες κινήσεις, με τη Microsoft να έχει πει πως θα αρχίσει ανοιχτά στο κοινό τεστ στο Project xCloud του χρόνου, προκειμένου να επιτρέψει στους gamers να παίζουν σε διαφορετικές κονσόλες. Το τεστ αυτό θα γίνει σε μια σειρά συσκευών (κινητά, tablets) σε συνδυασμό με χρήση Xbox Wireless Controller μέσω Bluetooth και έλεγχο αφής.
Επίσης, η ιαπωνική εταιρεία φαίνεται να έχει καθυστερήσει να αντιληφθεί τη δυναμική του χώρου των esports, το παγκόσμιο κοινό του οποίου ανέρχεται στα 167 εκατομμύρια θεατές που παρακολουθούν online streams επαγγελματιών παικτών να παίζουν ανταγωνιστικά παιχνίδια. Αναλυτές εκτιμούν πως η Sony θα επιχειρήσει να καλύψει το κενό αυτό με τη νέα της κονσόλα, διασφαλίζοντας πως θα είναι αρκετά ισχυρή για κορυφαία esport events, ενώ η Sony Interactive Entertainment, που είναι υπεύθυνη για το PlayStation, έχει αναφέρει πως εξετάζει διάφορα ενδεχόμενα και επιλογές για να ενισχύσει τη θέση της στα esports, τα οποία εκλαμβάνει ως έναν αποτελεσματικό τρόπο να κρατά τους παίκτες περισσότερο στα παιχνίδια της και να ενισχύει την κοινωνική διάσταση των βιντεοπαιχνιδιών.
Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους FT, πηγές της βιομηχανίας παιχνιδιών, ενημερωμένες για τα σχέδια της Sony για μια μελλοντική κονσόλα, σημειώνουν πως οι πρώτες ενδείξεις ήταν ότι δεν θα επρόκειτο για κάτι που θα απέχει πάρα πολύ από το PS4 και ότι η βασική αρχιτεκτονική θα ήταν παρόμοια. Άλλωστε, το PS4, που άρχισε να πωλείται το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 80 εκατ. κομμάτια, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία για την εταιρεία. Επίσης, ειδικοί εκτιμούν πως ίσως να ήταν πρώιμο και παρακινδυνευμένο για την εταιρεία να εγκαταλείψει τον χώρο των κονσολών, τον οποίο γνωρίζει τόσο καλά, ακόμη και αφού το PS4 ολοκληρώσει τον κύκλο του, καθώς θα έχανε τη θέση της σε αγορές όπου δεν υπάρχει ακόμα πρόσβαση δεδομένων 5G, για να είναι εφικτή η εξάπλωση του cloud-based gaming.