Τα σημερινά αεροσκάφη κατά κανόνα πετούν χάρη σε έλικες και σε αεριωθούμενους κινητήρες- ωστόσο αυτά δεν υπάρχουν στη φύση- και μία εταιρεία αεροναυτικής ονόματι Volerian υιοθετεί μια εναλλακτική προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός νέου, πρωτοποριακού συστήματος προώθησης, με πολλά μικρά φτερά, τοποθετημένα σε «συστοιχίες».
Σύμφωνα με τη Volerian, πρόκειται για ένα σύστημα που είναι ασφαλές, αθόρυβο και οικονομικό, και μπορεί να φέρει μια επαναστατική νέα κατηγορία αεροσκαφών με χαρακτηριστικά που δεν έχουν τα σημερινά.
Ειδικότερα, το σύστημα περιλαμβάνει έναν μεγάλο αριθμό φτερών που χτυπούν μέσα σε μια σειρά από αγωγούς σχημάτων που έχουν υπολογιστεί με ακρίβεια. Τα φτερά κινούνται με μεγάλη ταχύτητα εντός των αγωγών αυτών, σαν τις ουρές των ψαριών. Μία δεύτερη πτέρυγα βρίσκεται κάτω από τους αγωγούς, για να «αυξάνει την αποδοτικότητα» σύμφωνα με την εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα αυτό όχι απλά κάνει λιγότερο θόρυβο από ό,τι παρεμφερή συστήματα πχ πολλαπλών ελίκων, αλλά είναι και πολύ πιο ασφαλές: Σε περίπτωση απώλειας ισχύος, τα φτερά απελευθερώνονται έτσι ώστε να λειτουργούν ως αλεξίπτωτο, ενώ επίσης δεν υπάρχουν επικίνδυνοι έλικες.
Η εταιρεία παρουσιάζει ένα εύρος διαφορετικών αεροσκαφών που βασίζονται στο συγκεκριμένο, αντισυμβατικό σύστημα, τα οποία, ανάλογα με τη διαρρύθμισή τους, μπορούν να επιτρέπουν λειτουργία ως «κανονικό» ή ως VTOL (με δυνατότητες κάθετης προσγείωσης και απογείωσης), έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούνται και ως ιπτάμενα ταξί. Ωστόσο, όπως σημειώνει το New Atlas, μέχρι τώρα έχει δείξει μόνο κάποιο οπτικό υλικό, καθώς και ένα πειραματικό σκάφος μονής πτέρυγας που επιδείχθηκε στο αεροπορικό σόου του Φάρνμπορο- οπότε και τα ερωτήματα σχετικά με το πόσο λειτουργική θα ήταν όντως αυτή η τεχνολογία παραμένουν πολλά. Όπως και να έχει πάντως, στην ιστοσελίδα της η εταιρεία εκφράζει την αισιοδοξία πως τα πρώτα αεροσκάφη θα κάνουν την εμφάνισή τους μέσα σε πέντε χρόνια.
Σύμφωνα με τη Volerian, πρόκειται για ένα σύστημα που είναι ασφαλές, αθόρυβο και οικονομικό, και μπορεί να φέρει μια επαναστατική νέα κατηγορία αεροσκαφών με χαρακτηριστικά που δεν έχουν τα σημερινά.
Ειδικότερα, το σύστημα περιλαμβάνει έναν μεγάλο αριθμό φτερών που χτυπούν μέσα σε μια σειρά από αγωγούς σχημάτων που έχουν υπολογιστεί με ακρίβεια. Τα φτερά κινούνται με μεγάλη ταχύτητα εντός των αγωγών αυτών, σαν τις ουρές των ψαριών. Μία δεύτερη πτέρυγα βρίσκεται κάτω από τους αγωγούς, για να «αυξάνει την αποδοτικότητα» σύμφωνα με την εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα αυτό όχι απλά κάνει λιγότερο θόρυβο από ό,τι παρεμφερή συστήματα πχ πολλαπλών ελίκων, αλλά είναι και πολύ πιο ασφαλές: Σε περίπτωση απώλειας ισχύος, τα φτερά απελευθερώνονται έτσι ώστε να λειτουργούν ως αλεξίπτωτο, ενώ επίσης δεν υπάρχουν επικίνδυνοι έλικες.
Η εταιρεία παρουσιάζει ένα εύρος διαφορετικών αεροσκαφών που βασίζονται στο συγκεκριμένο, αντισυμβατικό σύστημα, τα οποία, ανάλογα με τη διαρρύθμισή τους, μπορούν να επιτρέπουν λειτουργία ως «κανονικό» ή ως VTOL (με δυνατότητες κάθετης προσγείωσης και απογείωσης), έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούνται και ως ιπτάμενα ταξί. Ωστόσο, όπως σημειώνει το New Atlas, μέχρι τώρα έχει δείξει μόνο κάποιο οπτικό υλικό, καθώς και ένα πειραματικό σκάφος μονής πτέρυγας που επιδείχθηκε στο αεροπορικό σόου του Φάρνμπορο- οπότε και τα ερωτήματα σχετικά με το πόσο λειτουργική θα ήταν όντως αυτή η τεχνολογία παραμένουν πολλά. Όπως και να έχει πάντως, στην ιστοσελίδα της η εταιρεία εκφράζει την αισιοδοξία πως τα πρώτα αεροσκάφη θα κάνουν την εμφάνισή τους μέσα σε πέντε χρόνια.