Την επίτευξη συμφωνίας με τη ΔΕΗ για την οριστική επίλυση του θέματος που είχε ανακύψει με την καθυστερημένη απόδοση παλαιότερων λογαριασμών ρεύματος ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ Α.Ε που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός, ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου, ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα ΕΛΤΑ, από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ Α.Ε. τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Με τον τρόπο αυτό, όπως αναφέρεται, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ζητούν συγγνώμη από τους πελάτες του «για την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας» και εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς τη διοίκηση της ΔΕΗ «για τη συνεισφορά της στην οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού, αλλά και για τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας που έχει οικοδομηθεί μεταξύ των δύο εταιρειών.
«Από το Σεπτέμβριο που αναλάβαμε τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ εργαστήκαμε συστηματικά, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε, για την επίλυση του θέματος εξόφλησης των λογαριασμών ρεύματος των πελατών μας. Η εμπιστοσύνη τους άλλωστε αποτελεί για εμάς, διαχρονικά, το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και τη μεγάλη μας κληρονομιά» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλων των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσθεσε, «δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε, με συνέπεια και σοβαρότητα, να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, όπως άλλωστε κάνουμε για περισσότερο από 190 χρόνια».
Η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ Α.Ε που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός, ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου, ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα ΕΛΤΑ, από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ Α.Ε. τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Με τον τρόπο αυτό, όπως αναφέρεται, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ζητούν συγγνώμη από τους πελάτες του «για την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας» και εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς τη διοίκηση της ΔΕΗ «για τη συνεισφορά της στην οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού, αλλά και για τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας που έχει οικοδομηθεί μεταξύ των δύο εταιρειών.
«Από το Σεπτέμβριο που αναλάβαμε τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ εργαστήκαμε συστηματικά, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε, για την επίλυση του θέματος εξόφλησης των λογαριασμών ρεύματος των πελατών μας. Η εμπιστοσύνη τους άλλωστε αποτελεί για εμάς, διαχρονικά, το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και τη μεγάλη μας κληρονομιά» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλων των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσθεσε, «δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε, με συνέπεια και σοβαρότητα, να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, όπως άλλωστε κάνουμε για περισσότερο από 190 χρόνια».