Η επικοινωνία έχει μεγάλη σημασία για τους Ευρωπαίους πολίτες. Αυτό καταδεικνύουν τα στοιχεία της Eurostat, καθώς το 2018 τα νοικοκυριά της Ε.Ε. δαπάνησαν πάνω από 200 δισ. ευρώ για επικοινωνίες. Το ποσό ισοσυναμεί με το 1,3% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ. Βουλγαρία, Ελλάδα και Ρουμανία «πρωταθλήτριες» στις δαπάνες για επικοινωνίες.
Σύμφωνα με τη Eurostat, τα έξοδα για επικοινωνίες αντιπροσωπεύουν το 2,3% των συνολικών δαπανών των ευρωπαϊκών νοικοκυριών. Με τον όρο επικοινωνίες, η Eurostat εννοεί ταχυδρομικές υπηρσίες, σταθερή και κινητή τηλεφωνία, καθώς και εξοπλισμό και υπηρεσίες τηλεομοιοτυπίας(φαξ).
Μεταξύ των χωρών-μελών, τα νοικοκυριά στη Βουλγαρία ξοδεύουν περισσότερα για επικοινωνίες σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Οι σχετικές δαπάνες αντιπροσωπεύουν το 4,8% των συνολικών δαπανών. Ακολουθεί η Ελλάδα, με το 4,4% των δαπανών να πηγαίνει σε υπηρεσίες επικοινωνίας, η Ρουμανία(4,1%) και η Κροατία(4%).
Στον αντίποδα, Λουξεμβούργο(1,3%), Ηνωμένο Βασίλειο(1,6%) Δανία(1,9%) και Αυστρία(επίσης 1,9%) ξοδεύουν τα λιγότερα για επικοινωνίες.
Στο χρονικό διάστημα μεταξύ 2008 και 2018, το ποσοστό των δαπανών για επικοινωνίες επί των συνολικών δαπανών μειώθηκε στις περισσότερες χώρες-μέλη, με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στην Εσθονία(από 3,8% το 2008 σε 2,,5% το 2018), Ολλανδία(μείωση κατά 1,1 ποσοστιαία μονάδα), Πολωνία(1 ποσοστιαία μονάδα),Γαλλία(-0,8 ποσοστιαίας μονάδας) και Ιρλανδία (-0,7 ποσοστιαίαςμονάδας).
Οι δαπάνες για επικοινωνία αυξήθηκαν σε τέσσερις χώρες μέλη: Ρουμανία(από 2,1% το 2008 σε 4,1% το 2018), Λιθουανία, Σουηδία και Κροατία.
Σύμφωνα με τη Eurostat, τα έξοδα για επικοινωνίες αντιπροσωπεύουν το 2,3% των συνολικών δαπανών των ευρωπαϊκών νοικοκυριών. Με τον όρο επικοινωνίες, η Eurostat εννοεί ταχυδρομικές υπηρσίες, σταθερή και κινητή τηλεφωνία, καθώς και εξοπλισμό και υπηρεσίες τηλεομοιοτυπίας(φαξ).
Μεταξύ των χωρών-μελών, τα νοικοκυριά στη Βουλγαρία ξοδεύουν περισσότερα για επικοινωνίες σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Οι σχετικές δαπάνες αντιπροσωπεύουν το 4,8% των συνολικών δαπανών. Ακολουθεί η Ελλάδα, με το 4,4% των δαπανών να πηγαίνει σε υπηρεσίες επικοινωνίας, η Ρουμανία(4,1%) και η Κροατία(4%).
Στον αντίποδα, Λουξεμβούργο(1,3%), Ηνωμένο Βασίλειο(1,6%) Δανία(1,9%) και Αυστρία(επίσης 1,9%) ξοδεύουν τα λιγότερα για επικοινωνίες.
Στο χρονικό διάστημα μεταξύ 2008 και 2018, το ποσοστό των δαπανών για επικοινωνίες επί των συνολικών δαπανών μειώθηκε στις περισσότερες χώρες-μέλη, με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στην Εσθονία(από 3,8% το 2008 σε 2,,5% το 2018), Ολλανδία(μείωση κατά 1,1 ποσοστιαία μονάδα), Πολωνία(1 ποσοστιαία μονάδα),Γαλλία(-0,8 ποσοστιαίας μονάδας) και Ιρλανδία (-0,7 ποσοστιαίαςμονάδας).
Οι δαπάνες για επικοινωνία αυξήθηκαν σε τέσσερις χώρες μέλη: Ρουμανία(από 2,1% το 2008 σε 4,1% το 2018), Λιθουανία, Σουηδία και Κροατία.