Μπορεί η αγορά των υπολογιστών τύπου ταμπλέτας να έχει κατακλυστεί από φθηνά μοντέλα ανταγωνιστικών εταιρειών, όπως η Amazon, η Samsung και η Google, αλλά η Apple επιμένει στη δική της γραμμή, επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχει κανένα λόγο να φοβάται τον ανταγωνισμό.
Τρανή απόδειξη για του λόγου το αληθές το νέο iPad mini που παρουσίασε η εταιρεία, το οποίο διαθέτει οθόνη υψηλής ευκρίνειας και η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 399 δολάρια. Είναι δηλαδή 70 δολάρια ακριβότερο από το περυσινό μοντέλο.
Η Apple παρουσίασε επίσης μια ελαφρύτερη και λεπτότερη έκδοση για το μεγαλύτερο tablet της, το iPad Air, η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 499 δολάρια.
Την ίδια πολιτική ακολούθησε και στην περίπτωση του iPhone 5c, που προέκυψε ακριβότερο απ΄ό,τι ανέμενε η αγορά, επιβεβαιώνοντας ότι η Apple απευθύνεται, απλώς, σε άλλο κοινό: στο λεγόμενο «higher end» της αγοράς, όπου βγαίνουν και τα μεγαλύτερα κέρδη.
Οπως λέει και ο Benedict Evans, αναλυτής της Enders Analysis, «μπορεί να δει κανείς από την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Apple ότι η εταιρεία πραγματικά δεν φοβάται πολύ τον ανταγωνισμό».
Παρ' όλα αυτά, η επιτυχία των νέων μοντέλων είναι ζωτικής σημασίας για την εταιρεία, η οποία το τελευταίο διάστημα καταβάλλει προσπάθειες να αυξήσει περαιτέρω τα έσοδά της, σε μία αρκετά κορεσμένη αγορά. Για τον λόγο αυτό, φρόντισε, άλλωστε, να παρουσιάσει τα νέα προϊόντα της εγκαίρως για την περίοδο των Χριστουγέννων, ώστε να επωφεληθεί στο μέγιστο δυνατό...