Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Ericsson ConsumerLab: Οι Ελληνες βλέπουν πλέον τηλεόραση... online!

Τις διεθνείς τάσεις όσον αφορά τον τρόπο θέασης τηλεοπτικού περιεχομένου έχουν αρχίσει να ακολουθούν και οι Έλληνες, οι οποίοι πλέον επιθυμούν να παρακολουθούν το περιεχόμενο που επιθυμούν όποτε το θέλουν και στη συσκευή της αρεσκείας τους χωρίς τις “δεσμεύσεις” της κλασικής τηλεόρασης.




Αυτό προκύπτει από έρευνα του Consumer Lab της Ericsson για την τηλεόραση και τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (TV & Media Report) στην οποία για πρώτη φορά συμπεριλαμβάνονται και δεδομένα από την ελληνική αγορά. Όσον αφορά στη χώρα μας, η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1000 Έλληνες καταναλωτές, έδειξε ότι το 87% των Ελλήνων παρακολουθεί video περιεχόμενο στο Διαδίκτυο (σ.σ. πρόκειται για το αποκαλούμενο streaming περιεχόμενο), ποσοστό που ξεπερνά το 77% που παρακολουθούν παραδοσιακή τηλεόραση. Στο streaming περιεχόμενο περιλαμβάνονται υπηρεσίες όπως το YouTube, οι ταινίες που “κατεβάζουν” οι χρήστες από το Διαδίκτυο μέσω των torrents, όπως, φυσικά, και οι web υπηρεσίες που έχουν οι μεγάλοι ελληνικοί τηλεοπτικοί σταθμοί.
Χαρακτηριστικό δείγμα της στροφής των Ελλήνων καταναλωτών είναι το γεγονός ότι το 51% των συμμετεχόντων στην έρευνα του Ericsson Consumer Lab που είναι συνδρομητές σε διαδικτυακές υπηρεσίες παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου όποτε το ζητήσει ο χρήστης (video-on-demand), απάντησε ότι προτιμά να γίνονται διαθέσιμα ταυτόχρονα όλα τα επεισόδια μίας τηλεοπτικής σειρά προκειμένου να τα παρακολουθούν με τον ρυθμό που βολεύει τους ίδιους και χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν μία εβδομάδα για να δουν ένα νέο επεισόδιο. Σημειωτέον πως το αντίστοιχο ποσοστό σε διεθνές επίπεδο είναι στο 56% αλλά στο εξωτερικό υπάρχει πληθώρα τέτοιων υπηρεσιών, αντίθετα από την Ελλάδα όπου μόλις τώρα έχει αρχίσει να εμφανίζονται αντίστοιχες υπηρεσίες.


 
website counter
friend finderplentyoffish.com