Στην παρέμβαση του εισαγγελέα οδήγησαν οι καταγγελίες οδηγών στην
Θεσσαλονίκη για την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου της πόλης.
Αναλυτικότερα, η παρέμβαση αφορά σε δυο σημεία, που βρίσκονται στην ανατολική πλευρά της πόλης.
Το πρώτο βρίσκεται στην Περιφερειακή Οδό, στο ύψος του νοσοκομείου «Αγ. Παύλος» και στο ρεύμα προς ανατολικά, όπου -σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες- πέφτουν λάσπες στο οδόστρωμα από διερχόμενα φορτηγά, με συνέπεια να προκαλούνται συνθήκες ανωμαλίας με κίνδυνο ατυχημάτων από την απρόβλεπτη ολισθηρότητα.
Όπως αναφέρουν οι καταγγελίες, η παραπάνω κατάσταση φέρεται να προκαλείται από φορτηγά που κατευθύνονται ή προέρχονται πιθανότατα από εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ, το οποίο βρίσκεται στη συγκεκριμένη περιοχή.
Το δεύτερο σημείο αφορά την οδό Γιάννου Κρανιδιώτη, η οποία καταλήγει στο κτίριο του CEDEFOP της ΕΕ, όπου -όπως καταγγέλθηκε- υπάρχει σωρεία κακοτεχνιών στο οδόστρωμα, ύστερα από εκτέλεση εργασιών, με κίνδυνο ατυχημάτων, κυρίως για τους οδηγούς δικύκλων κατά τις νυχτερινές ώρες.
Υπό αυτές τις συνθήκες, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Λάμπρος Τσόγκας παρήγγειλε εγγράφως από τον διευθυντή της Τροχαίας τη διενέργεια προανάκρισης για την απόδοση ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών (διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών).
Αναλυτικότερα, η παρέμβαση αφορά σε δυο σημεία, που βρίσκονται στην ανατολική πλευρά της πόλης.
Το πρώτο βρίσκεται στην Περιφερειακή Οδό, στο ύψος του νοσοκομείου «Αγ. Παύλος» και στο ρεύμα προς ανατολικά, όπου -σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες- πέφτουν λάσπες στο οδόστρωμα από διερχόμενα φορτηγά, με συνέπεια να προκαλούνται συνθήκες ανωμαλίας με κίνδυνο ατυχημάτων από την απρόβλεπτη ολισθηρότητα.
Όπως αναφέρουν οι καταγγελίες, η παραπάνω κατάσταση φέρεται να προκαλείται από φορτηγά που κατευθύνονται ή προέρχονται πιθανότατα από εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ, το οποίο βρίσκεται στη συγκεκριμένη περιοχή.
Το δεύτερο σημείο αφορά την οδό Γιάννου Κρανιδιώτη, η οποία καταλήγει στο κτίριο του CEDEFOP της ΕΕ, όπου -όπως καταγγέλθηκε- υπάρχει σωρεία κακοτεχνιών στο οδόστρωμα, ύστερα από εκτέλεση εργασιών, με κίνδυνο ατυχημάτων, κυρίως για τους οδηγούς δικύκλων κατά τις νυχτερινές ώρες.
Υπό αυτές τις συνθήκες, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Λάμπρος Τσόγκας παρήγγειλε εγγράφως από τον διευθυντή της Τροχαίας τη διενέργεια προανάκρισης για την απόδοση ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών (διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών).