Ηλεκτρονικά μπορούν πλέον να δηλώνουν βλάβες οι καταναλωτές της ΕΥΑΘ συμπληρώνοντας σχετική φόρμα στον ιστότοπο της εταιρείας www.eyath.gr.
Με ένα «κλικ» στην αρχική σελίδα, εκτός από την ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το πού επεμβαίνουν τα συνεργεία εκτάκτως ή προγραμματισμένα, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα άμεσα και εύκολα να δηλώνουν διακοπή υδροδότησης ή άλλη τυχόν βλάβη στην ύδρευση ή την αποχέτευσή τους.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογών για την εξειδίκευση του προβλήματος, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις πληκτρολόγησης από αυτόν που συμπληρώνει τη φόρμα, ενώ μετά την υποβολή της ακολουθεί άμεσα απαντητικό e-mail (εφόσον δηλωθεί) και τηλεφώνημα επιβεβαίωσης από την εταιρεία. Τα συνεργεία της ΕΥΑΘ, συνεχώς on-line από το λάπτοπ ή το κινητό, ενημερώνονται άμεσα και επεμβαίνουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Θεσσαλονικέων.
Το πενταψήφιο νούμερο 11124 παραμένει, βεβαίως, 24 ώρες το 24ωρο στη διάθεση των καταναλωτών που επιλέγουν την τηλεφωνική «οδό» για τη δήλωση της βλάβης τους ή και για το πώς εξελίσσονται οι εργασίες αποκατάστασής της.
Με ένα «κλικ» στην αρχική σελίδα, εκτός από την ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το πού επεμβαίνουν τα συνεργεία εκτάκτως ή προγραμματισμένα, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα άμεσα και εύκολα να δηλώνουν διακοπή υδροδότησης ή άλλη τυχόν βλάβη στην ύδρευση ή την αποχέτευσή τους.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογών για την εξειδίκευση του προβλήματος, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις πληκτρολόγησης από αυτόν που συμπληρώνει τη φόρμα, ενώ μετά την υποβολή της ακολουθεί άμεσα απαντητικό e-mail (εφόσον δηλωθεί) και τηλεφώνημα επιβεβαίωσης από την εταιρεία. Τα συνεργεία της ΕΥΑΘ, συνεχώς on-line από το λάπτοπ ή το κινητό, ενημερώνονται άμεσα και επεμβαίνουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Θεσσαλονικέων.
Το πενταψήφιο νούμερο 11124 παραμένει, βεβαίως, 24 ώρες το 24ωρο στη διάθεση των καταναλωτών που επιλέγουν την τηλεφωνική «οδό» για τη δήλωση της βλάβης τους ή και για το πώς εξελίσσονται οι εργασίες αποκατάστασής της.