Αρκετοί χρήστες iPhone 8 Plus, σύμφωνα με το site MacRumors, φαίνεται
να αντιμετωπίζουν προβλήματα με το ακουστικό της συσκευής της Apple.
Ένας χρήστης του φόρουμ του site έκανε πρώτος την παραπάνω αναφορά την περασμένη Παρασκευή, ενώ στη συνέχεια, πολλοί κάτοχοι iPhone 8 Plus από Ευρώπη, Αυστραλία και Αμερική συνέβαλαν στο ίδιο θέμα, περιγράφοντας τις εμπειρίες τους.
Σύμφωνα με τους παραπάνω λοιπόν, κάποιες φορές ακούγεται από το ηχείο της συσκευής και κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης ένας πολύ ενοχλητικός στατικός θόρυβος, ενώ δεν υφίσταται κάτι τέτοιο, όταν χρησιμοποιούνται (εξωτερικά) ακουστικά ή ανοιχτή ακρόαση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το λογισμικό και όχι με το ηχείο. Επιπρόσθετα ο θόρυβος έχει αναφερθεί ότι υφίσταται και κατά τη διάρκεια κλήσεων μέσω Facetime. Ο χρήστης Jpgsolo αναφέρει τα εξής:
«Πρόκειται για έναν υψίσυχνο θόρυβο που υφίσταται στο πάνω ηχείο κλήσης κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών συνομιλιών. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όταν χρησιμοποιούνται ακουστικά ή ανοιχτή ακρόαση. Ο συνομιλητής επίσης δεν ακούει τον θόρυβο.
»Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για υλικό ή λογισμικό σφάλμα, αλλά καταλήγω στο συπέρασμα ότι πρόκειται για λογισμικό, καθώς αν μεταφέρετε την επικοινωνία σας σε ανοιχτή ακρόαση (από το κάτω ηχείο) και στη συνέχεια ξανά στο ακουστικό, τότε φαίνεται να διορθώνεται το πρόβλημα για το υπόλοιπο της κλήσης. Αν ήταν σφάλμα υλικού, τότε δε θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.»
Το πρόβλημα φαίνεται να υφίσταται σε κλήσεις τόσο μέσω Wi-Fi, όσο και μέσω 4G (VoLTE), με τις επιλογές ακύρωσης θορύβου ενεργοποιημένες, είτε όχι, αλλά ακόμα και με εφαρμογές VoIP third-party, όπως το Acrobits Groundwire, όπως και υπό τις υπηρεσίες διαφορετικών παρόχων.
Κάποιοι χρήστες έχουν επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τα κινητά τους, με ανάμεικτα αποτελέσματα, ενώ το ίδιο προτείνει και η τεχνική υποστήριξη της Apple. Κάποιοι χρήστες αναφέρουν ότι το πρόβλημα παραμένει ακόμα και μετά από αντικατάσταση της συσκευής τους.
H Apple είναι ενήμερη για το πρόβλημα και εξετάζει το θέμα. Αναμένουμε νεότερα.
Ένας χρήστης του φόρουμ του site έκανε πρώτος την παραπάνω αναφορά την περασμένη Παρασκευή, ενώ στη συνέχεια, πολλοί κάτοχοι iPhone 8 Plus από Ευρώπη, Αυστραλία και Αμερική συνέβαλαν στο ίδιο θέμα, περιγράφοντας τις εμπειρίες τους.
Σύμφωνα με τους παραπάνω λοιπόν, κάποιες φορές ακούγεται από το ηχείο της συσκευής και κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης ένας πολύ ενοχλητικός στατικός θόρυβος, ενώ δεν υφίσταται κάτι τέτοιο, όταν χρησιμοποιούνται (εξωτερικά) ακουστικά ή ανοιχτή ακρόαση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το λογισμικό και όχι με το ηχείο. Επιπρόσθετα ο θόρυβος έχει αναφερθεί ότι υφίσταται και κατά τη διάρκεια κλήσεων μέσω Facetime. Ο χρήστης Jpgsolo αναφέρει τα εξής:
«Πρόκειται για έναν υψίσυχνο θόρυβο που υφίσταται στο πάνω ηχείο κλήσης κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών συνομιλιών. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όταν χρησιμοποιούνται ακουστικά ή ανοιχτή ακρόαση. Ο συνομιλητής επίσης δεν ακούει τον θόρυβο.
»Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για υλικό ή λογισμικό σφάλμα, αλλά καταλήγω στο συπέρασμα ότι πρόκειται για λογισμικό, καθώς αν μεταφέρετε την επικοινωνία σας σε ανοιχτή ακρόαση (από το κάτω ηχείο) και στη συνέχεια ξανά στο ακουστικό, τότε φαίνεται να διορθώνεται το πρόβλημα για το υπόλοιπο της κλήσης. Αν ήταν σφάλμα υλικού, τότε δε θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.»
Το πρόβλημα φαίνεται να υφίσταται σε κλήσεις τόσο μέσω Wi-Fi, όσο και μέσω 4G (VoLTE), με τις επιλογές ακύρωσης θορύβου ενεργοποιημένες, είτε όχι, αλλά ακόμα και με εφαρμογές VoIP third-party, όπως το Acrobits Groundwire, όπως και υπό τις υπηρεσίες διαφορετικών παρόχων.
Κάποιοι χρήστες έχουν επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τα κινητά τους, με ανάμεικτα αποτελέσματα, ενώ το ίδιο προτείνει και η τεχνική υποστήριξη της Apple. Κάποιοι χρήστες αναφέρουν ότι το πρόβλημα παραμένει ακόμα και μετά από αντικατάσταση της συσκευής τους.
H Apple είναι ενήμερη για το πρόβλημα και εξετάζει το θέμα. Αναμένουμε νεότερα.