Το πρώτο 100% ηλιακό τρένο παγκοσμίως ξεκίνησε
λειτουργία στην παραθαλάσσια πόλη Μπάιρον Μπέι στη Νέα Νότια Ουαλία της
Αυστραλίας.
Η σιδηροδρομική εταιρεία Byron Bay Railroad Company ανακαίνισε τρία χιλιόμετρα σιδηροδρόμου, και εξόπλισε το τρένο της διαδρομής με μια ηλιακή συστοιχία 6,5 κιλοβάτ με εύκαμπτα ηλιακά πάνελ. Η περιορισμένη υπηρεσία ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο, με την πλήρη υπηρεσία να αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο.
Η ανακαίνιση και αποκατάσταση του σιδηρόδρομου που ενώνει την πόλη με ένα θέρετρο έγινε με σκοπό να προσφέρει οικονομικά προσιτά μέσα μαζικής μεταφοράς για ντόπιους και επισκέπτες. Το μικρό τρένο θα διαθέτει 100 θέσεις και χώρο για όρθιους επιβάτες, καθώς και αποσκευές, ποδήλατα και ιστιοσανίδες.
Τα ευέλικτα ηλιακά πάνελ που καλύπτουν την οροφή του τρένου παράγουν ενέργεια που αποθηκεύεται σε ένα σύστημα μπαταριών 77 κιλοβατωρών, το οποίο μπορεί επίσης να φορτίσει μεταξύ διαδρομών μέσω ενός ηλιακού πίνακα 30 κιλοβάτ στον κεντρικό σταθμό. Η μπαταρία έχει περίπου την ίδια χωρητικότητα με αυτές στα τελευταία ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το τρένο μπορεί να κάνει 12 έως 15 διαδρομές με μία φόρτιση, καθώς η ηλιακή αμαξοστοιχία χρησιμοποιεί περίπου τέσσερις κιλοβατώρες για κάθε σκέλος της διαδρομής. Το σύστημα πέδησης ανακτά περίπου το 25% της αναλωμένης ενέργειας κάθε φορά που χρησιμοποιούνται τα φρένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας στην ιστοσελίδα της. Ο φωτισμός της αμαξοστοιχίας, τα συστήματα ελέγχου και αερισμού επίσης τροφοδοτούνται όλα από μπαταρίες.
Ένας από τους δύο παλιούς πετρελαιοκινητήρες της αμαξοστοιχίας αποτελεί ακόμα μέρος της, ως εφεδρικός κινητήρας και για λόγους βάρους και ισορροπίας.
Η σιδηροδρομική εταιρεία Byron Bay Railroad Company ανακαίνισε τρία χιλιόμετρα σιδηροδρόμου, και εξόπλισε το τρένο της διαδρομής με μια ηλιακή συστοιχία 6,5 κιλοβάτ με εύκαμπτα ηλιακά πάνελ. Η περιορισμένη υπηρεσία ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο, με την πλήρη υπηρεσία να αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο.
Η ανακαίνιση και αποκατάσταση του σιδηρόδρομου που ενώνει την πόλη με ένα θέρετρο έγινε με σκοπό να προσφέρει οικονομικά προσιτά μέσα μαζικής μεταφοράς για ντόπιους και επισκέπτες. Το μικρό τρένο θα διαθέτει 100 θέσεις και χώρο για όρθιους επιβάτες, καθώς και αποσκευές, ποδήλατα και ιστιοσανίδες.
Τα ευέλικτα ηλιακά πάνελ που καλύπτουν την οροφή του τρένου παράγουν ενέργεια που αποθηκεύεται σε ένα σύστημα μπαταριών 77 κιλοβατωρών, το οποίο μπορεί επίσης να φορτίσει μεταξύ διαδρομών μέσω ενός ηλιακού πίνακα 30 κιλοβάτ στον κεντρικό σταθμό. Η μπαταρία έχει περίπου την ίδια χωρητικότητα με αυτές στα τελευταία ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το τρένο μπορεί να κάνει 12 έως 15 διαδρομές με μία φόρτιση, καθώς η ηλιακή αμαξοστοιχία χρησιμοποιεί περίπου τέσσερις κιλοβατώρες για κάθε σκέλος της διαδρομής. Το σύστημα πέδησης ανακτά περίπου το 25% της αναλωμένης ενέργειας κάθε φορά που χρησιμοποιούνται τα φρένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας στην ιστοσελίδα της. Ο φωτισμός της αμαξοστοιχίας, τα συστήματα ελέγχου και αερισμού επίσης τροφοδοτούνται όλα από μπαταρίες.
Ένας από τους δύο παλιούς πετρελαιοκινητήρες της αμαξοστοιχίας αποτελεί ακόμα μέρος της, ως εφεδρικός κινητήρας και για λόγους βάρους και ισορροπίας.