Μύθος αποδεικνύεται ότι είναι μεγάλες εκπτώσεις την Black Friday. Από τα στατιστικά στοιχεία του Skroutz, προκύπτει απ' όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν τη Black Friday μέσω του Skroutz, της μεγαλύτερης πλατφόρμας αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, μόνο το 15% αγοράστηκε φθηνότερα από πριν και το 1,5% ακριβότερα, το υπόλοιπο 83,5% αγοράστηκε σε παρόμοιες τιμές (σ.σ. στις συγκρίσεις τιμών παρόμοιες θεωρούνται δύο τιμές που δεν έχουν διαφορά μεγαλύτερη από ±10%).
Με βάση τα στοιχεία από το Skroutz, την εβδομάδα πριν την Black Friday, 05/11 έως 11/11, που δεν είχε επηρεαστεί από το φαινόμενο της Black Friday, στο Skroutz παρατηρήθηκε αυξημένη κίνηση κατά 13%, αλλά λιγότερες παραγγελίες κατά 5%, πιθανότατα επειδή αρκετοί επισκέπτες έκαναν διερευνητικές αναζητήσεις για να προετοιμαστούν για τις αγορές τους.
Την ημέρα της Black Friday, οι χρήστες στο Skroutz έφτασαν τους 1,2 εκατομμύρια, αύξηση κατά 64% συγκριτικά με την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, ενώ αντίστοιχα, αυξημένη ήταν και η επισκεψιμότητα της σελίδας κατά 85%, αφού καταγράφηκαν 1,8 εκατομμύρια επισκέψεις και 15 εκατομμύρια προβολές σελίδων. Αντίστοιχη άνοδο παρουσίασε και η χρήση της εφαρμογής του Skroutz σε Android και iOS, φτάνοντας τους 80.000 χρήστες (+57%), τις 160.000 επισκέψεις (+90%) και τις 430.000 προβολές σελίδων (+80%).
Στα 5 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Την ημέρα της Black Friday οι χρήστες έκαναν 1,3 εκατομμύρια clicks (+85%) και ο παραγόμενος τζίρος από τις παραγγελίες εκτιμάται πως αυξήθηκε κατά 256%, αγγίζοντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Οι οικογένειες προϊόντων του Skroutz στις 7 βασικές κατηγορίες είχαν διαφοροποιημένες συμπεριφορές, με την τεχνολογία, τη μόδα, και το σπίτι-κήπος να επηρεάζονται περισσότερο από τις υπόλοιπες την εβδομάδα της Black Friday. Στις πρώτες δύο θέσεις, όσον αφορά το ποσοστό των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα από την προηγούμενη και την επόμενη περίοδο, είναι οι οικογένειες προϊόντων Hobby-Αθλητισμός και Υγεία-Ομορφιά.
Όσον αφορά τις αναζητήσεις, οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές ήταν τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, οι τηλεοράσεις και οι αφυγραντήρες. Αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου ήταν και τα Laptops, τα ανδρικά μπουφάν και τα γυναικεία μποτάκια.
Με βάση τα στοιχεία από το Skroutz, την εβδομάδα πριν την Black Friday, 05/11 έως 11/11, που δεν είχε επηρεαστεί από το φαινόμενο της Black Friday, στο Skroutz παρατηρήθηκε αυξημένη κίνηση κατά 13%, αλλά λιγότερες παραγγελίες κατά 5%, πιθανότατα επειδή αρκετοί επισκέπτες έκαναν διερευνητικές αναζητήσεις για να προετοιμαστούν για τις αγορές τους.
Την ημέρα της Black Friday, οι χρήστες στο Skroutz έφτασαν τους 1,2 εκατομμύρια, αύξηση κατά 64% συγκριτικά με την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, ενώ αντίστοιχα, αυξημένη ήταν και η επισκεψιμότητα της σελίδας κατά 85%, αφού καταγράφηκαν 1,8 εκατομμύρια επισκέψεις και 15 εκατομμύρια προβολές σελίδων. Αντίστοιχη άνοδο παρουσίασε και η χρήση της εφαρμογής του Skroutz σε Android και iOS, φτάνοντας τους 80.000 χρήστες (+57%), τις 160.000 επισκέψεις (+90%) και τις 430.000 προβολές σελίδων (+80%).
Στα 5 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Την ημέρα της Black Friday οι χρήστες έκαναν 1,3 εκατομμύρια clicks (+85%) και ο παραγόμενος τζίρος από τις παραγγελίες εκτιμάται πως αυξήθηκε κατά 256%, αγγίζοντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Οι οικογένειες προϊόντων του Skroutz στις 7 βασικές κατηγορίες είχαν διαφοροποιημένες συμπεριφορές, με την τεχνολογία, τη μόδα, και το σπίτι-κήπος να επηρεάζονται περισσότερο από τις υπόλοιπες την εβδομάδα της Black Friday. Στις πρώτες δύο θέσεις, όσον αφορά το ποσοστό των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα από την προηγούμενη και την επόμενη περίοδο, είναι οι οικογένειες προϊόντων Hobby-Αθλητισμός και Υγεία-Ομορφιά.
Όσον αφορά τις αναζητήσεις, οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές ήταν τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, οι τηλεοράσεις και οι αφυγραντήρες. Αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου ήταν και τα Laptops, τα ανδρικά μπουφάν και τα γυναικεία μποτάκια.