Την αδυναμία πολλών καταναλωτών να αντεπεξέλθουν στις δαπάνες για ηλεκτρική ενέργεια ανέδειξε online έρευνα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), καθώς το 40,6% των ερωτηθέντων δήλωσε πως αδυνατεί να είναι συνεπές στην έγκαιρη αποπληρωμή των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
Επίσης, από τους συμμετέχοντες το 25,09% έχει προβεί το τελευταίο έτος σε ρύθμιση χρεών, ενώ διακοπή ρεύματος λόγω οφειλών έχει υποστεί το 5,79%.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (78,21%) δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τον τρόπο υπολογισμού των ρυθμιζόμενων χρεώσεων του λογαριασμού (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ).
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 20 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018 σε τυχαίο δείγμα, μέσω της ιστοσελίδας και στον χώρο της ΕΚΠΟΙΖΩ, ενώ συλλέχθηκαν 881 ερωτηματολόγια-απαντήσεις.
Επίσης, από τους συμμετέχοντες το 25,09% έχει προβεί το τελευταίο έτος σε ρύθμιση χρεών, ενώ διακοπή ρεύματος λόγω οφειλών έχει υποστεί το 5,79%.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (78,21%) δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τον τρόπο υπολογισμού των ρυθμιζόμενων χρεώσεων του λογαριασμού (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ).
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 20 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018 σε τυχαίο δείγμα, μέσω της ιστοσελίδας και στον χώρο της ΕΚΠΟΙΖΩ, ενώ συλλέχθηκαν 881 ερωτηματολόγια-απαντήσεις.