Την «κορυφή» των «πολυτιμότερων» brands στον κόσμο για φέτος κατέκτησε η Apple, εκθρονίζονταςαπό την πρώτη θέση την Coca-Cola, όπως προκύπτει από τη νέα έκθεση της Interbrand που δημοσιεύουν οι New York Times.
«Ήταν θέμα χρόνου», αναφέρει ο Jez Frampton, στέλεχος της Interbrand, «φέτος βασιλιάς είναι η Apple».
Το πλέον αξιοσημείωτο είναι ότι η Coca-Cola χάνει την πρώτη θέση μετά από 13 ολόκληρα χρόνια και φέτος περιορίζεται στην τρίτη.
Σύμφωνα με την Interbrand η αξία του brand της Apple ανέρχεαι στα 98.3 δισ. δολάρια (αύξηση 28% από την περσινή έκθεση) ενώ το brand της Coca-Cola παρόλο που σημείωσε και αυτό αύξηση 2% παρέμεινε στα 79.2 δισ δολάρια.
Στην δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται η Google, η οποία κερδίζει δύο θέσεις.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι στο Top 10 πέντε θέσεις καλύπτονται από εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (5η), Samsung (8η) και Intel (9η), ενώ η IBM (4η) κατηγοριοποιείται ως εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών.
«Εταιρείες όπως η Apple και η Google και η Samsung αλλάζουν τη συμπεριφορά μας: Πως αγοράζουμε, πως επικοινωνούμε μεταξύ μας, ακόμα και το αν μιλάμε μεταξύ μας», αναφέρει ο Frampton. «Έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε».