Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΕΡΕΥΝΑ Τα social media κέρδισαν τις... εκλογές

Το Twitter αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης απ' όσους Έλληνες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τα social media για να καταθέσουν το δικό τους σχόλιο για τις εκλογές.




Οι αναφορές πάντως έσπασαν ρεκόρ καθώς έφθασαν στις 480.190 για το διάστημα μεταξύ 1 και 27 Ιανουαρίου, σύμφωνα με το monitoring report που ετοίμασε για λογαριασμό του portal του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (www.sepe.gr) η εταιρεία isMOOD, η οποία συλλέγει δεδομένα από κοινωνικά δίκτυα και τα μεταφράζει σε μετρήσιμα συναισθήματα των χρηστών.

Σύμφωνα με την έρευνα, κυρίαρχο κανάλι έκφρασης στα social media αναδείχθηκε το Twitter, το οποίο συγκέντρωσε το 54% των αναφορών, με το Facebook να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με ποσοστό 40%, τα Blogs/Portals να αντιπροσωπεύουν το 5% και τα Forums το υπόλοιπο 1%.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι τα σχόλια, που κυριάρχησαν στο Twitter, ήταν - κατά κύριο λόγο - ειρωνικά, καυστικά και με αρνητική χροιά. Συγκεκριμένα, ενώ μόλις το 22% των αναφορών στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο ήταν θετικές, τα αρνητικά σχόλια αντιπροσώπευσαν το 54% και τα ουδέτερα το υπόλοιπο 24%.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κυριάρχησε και στην ψηφιακή …κάλπη, κερδίζοντας ποσοστό 40% των συνολικών σχολίων και αναφορών, ενώ η ΝΔ έλαβε τη δεύτερη θέση αποσπώντας ποσοστό 22% των αναφορών, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέδειξαν ως τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ, με ποσοστό 10% των αναφορών.

Όπως προκύπτει από την ανάλυση της χρήσης των Social Media, που διενήργησε η isMOOD, την περίοδο 01/01/2015 - 27/01/2015 ανέβηκαν 248.178 tweets, που αφορούσαν το σχολιασμό των εκλογών, των πολιτικών και των κομμάτων, με ειρωνικό και καυστικό - κατά κύριο λόγο - ύφος. Στo Facebook “ανέβηκαν” 187.597 posts σχετικά με τις εκλογές, τα οποία αφορούσαν - κυρίως - κοινοποίηση συνδέσμων, με περιορισμένο, ωστόσο, σχολιασμό γεγονότων ή και άλλων συνδέσμων άρθρων. Ωστόσο, οι αναρτήσεις στο Facebook φαίνεται ότι δημιούργησαν μεγαλύτερη αίσθηση προκαλώντας και μεγάλο αριθμό απαντήσεων άλλων χρηστών.

Τέλος, η έρευνα της isMOOD κατέγραψε 44.508 blog posts σχετικά με κινήσεις πολιτικών και κομμάτων, με λίγα, ωστόσο, comments από πλευράς χρηστών και μικρή ποσότητα άρθρων με άποψη αναφορικά με τα γεγονότα.


 
website counter
friend finderplentyoffish.com