Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Κουπόνια και προσφορές αναζητούν οι καταναλωτές

Τις προσφορές και τις εκπτώσεις που παρέχουν τα σούπερ μάρκετ αναζητούν οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 καταναλωτών.


Συγκεκριμένα, το 90% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 69% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 41% τουλάχιστον 10%. Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 11,2%. Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος πάνω από 25 ευρώ μηνιαία ανά νοικοκυριό και 300 ευρώ ετησίως


 
website counter
friend finderplentyoffish.com