Το Netflix έκανε γνωστό πως δεν επιτρέπει πλέον στα νέα μέλη ή στα μέλη που επανεγγράφονται, να κάνουν sign up για συνδρομή, χρησιμοποιώντας “αγορά εντός εφαρμογής” (in-app purchase) μέσω του App Store. Η συγκεκριμένη αλλαγή έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τα τέλη του Δεκεμβρίου.
Νωρίτερα μέσα στο 2018, το Netflix πειραματίστηκε με την απενεργοποίηση των in-app επιλογών συνδρομής για τους συνδρομητές της σε αρκετές χώρες. Πλέον, η υπηρεσία αναφέρει ότι το πείραμα έχει ολοκληρωθεί και η αλλαγή έχει μεταφερθεί σε ολόκληρη την πλατφόρμα της.
Όπως περιγράφεται σε σελίδα υποστήριξης του Netflix, οι επιλογές χρέωσης μέσω iTunes δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε νέους πελάτες ή πελάτες που προχωρούν σε επανεγγραφή στο Netflix. Όσοι πληρώνουν σήμερα τις συνδρομές τους μέσω iTunes, μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την τιμολόγηση του iTunes μέχρι να ακυρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Κατά το άνοιγμα της εφαρμογής Netflix σε μια συσκευή iOS, δεν υπάρχουν πλέον πεδία για το άνοιγμα ενός νέου λογαριασμού μέσα στην εφαρμογή ούτε υπάρχουν οδηγίες για τον τρόπο απόκτησης μιας συνδρομής. Η εφαρμογή προσφέρει απλά ένα παράθυρο σύνδεσης και λέει ότι τα μέλη που εγγράφονται στο Netflix μπορούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα που επιθυμούν μέσα από την εφαρμογή.
Οι Οδηγίες Αναθεώρησης του App Store της Apple απαγορεύουν στους προγραμματιστές να ζητούν από τους χρήστες του iOS να χρησιμοποιήσουν μια μέθοδο αγοράς διαφορετική από την αγορά εντός της εφαρμογής (in-app purchase), την οποία η Netflix προσπερνά, προσφέροντας, πλέον, μηδενικές επιλογές εγγραφής.
Οι χρήστες iPad και iPhone που επιθυμούν να εγγραφούν στο Netflix θα πρέπει τώρα να το κάνουν μέσω της ιστοσελίδας Netflix στον υπολογιστή τους και όχι μέσω της εφαρμογής Netflix.
Το Netflix έκανε αυτή την αλλαγή για να αποφύγει την πληρωμή των τελών συνδρομής στην Apple. Η Apple εισπράττει 30% προμήθεια για όλες τις συνδρομές κατά το πρώτο έτος μετά την εγγραφή ενός νέου συνδρομητή και 15% για κάθε πρόσθετο χρόνο.
Εκπρόσωπος του Netflix επιβεβαίωσε την παραπάνω αλλαγή, χαρακτηρίζοντας ταυτόχρονα την Apple σαν "αξιόλογο συνεργάτη": “Δεν υποστηρίζουμε πλέον το iTunes ως τρόπο πληρωμής για νέα μέλη. Τα υπάρχοντα μέλη που χρησιμοποιούν το iTunes ως μέθοδο πληρωμής μπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν. Η Apple είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης με τον οποίο συνεργαζόμαστε στενά για να προσφέρουμε μεγάλη διασκέδαση σε μέλη σε όλο τον κόσμο σε μια σειρά συσκευών”.
Νωρίτερα μέσα στο 2018, το Netflix πειραματίστηκε με την απενεργοποίηση των in-app επιλογών συνδρομής για τους συνδρομητές της σε αρκετές χώρες. Πλέον, η υπηρεσία αναφέρει ότι το πείραμα έχει ολοκληρωθεί και η αλλαγή έχει μεταφερθεί σε ολόκληρη την πλατφόρμα της.
Όπως περιγράφεται σε σελίδα υποστήριξης του Netflix, οι επιλογές χρέωσης μέσω iTunes δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε νέους πελάτες ή πελάτες που προχωρούν σε επανεγγραφή στο Netflix. Όσοι πληρώνουν σήμερα τις συνδρομές τους μέσω iTunes, μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την τιμολόγηση του iTunes μέχρι να ακυρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Κατά το άνοιγμα της εφαρμογής Netflix σε μια συσκευή iOS, δεν υπάρχουν πλέον πεδία για το άνοιγμα ενός νέου λογαριασμού μέσα στην εφαρμογή ούτε υπάρχουν οδηγίες για τον τρόπο απόκτησης μιας συνδρομής. Η εφαρμογή προσφέρει απλά ένα παράθυρο σύνδεσης και λέει ότι τα μέλη που εγγράφονται στο Netflix μπορούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα που επιθυμούν μέσα από την εφαρμογή.
Οι Οδηγίες Αναθεώρησης του App Store της Apple απαγορεύουν στους προγραμματιστές να ζητούν από τους χρήστες του iOS να χρησιμοποιήσουν μια μέθοδο αγοράς διαφορετική από την αγορά εντός της εφαρμογής (in-app purchase), την οποία η Netflix προσπερνά, προσφέροντας, πλέον, μηδενικές επιλογές εγγραφής.
Οι χρήστες iPad και iPhone που επιθυμούν να εγγραφούν στο Netflix θα πρέπει τώρα να το κάνουν μέσω της ιστοσελίδας Netflix στον υπολογιστή τους και όχι μέσω της εφαρμογής Netflix.
Το Netflix έκανε αυτή την αλλαγή για να αποφύγει την πληρωμή των τελών συνδρομής στην Apple. Η Apple εισπράττει 30% προμήθεια για όλες τις συνδρομές κατά το πρώτο έτος μετά την εγγραφή ενός νέου συνδρομητή και 15% για κάθε πρόσθετο χρόνο.
Εκπρόσωπος του Netflix επιβεβαίωσε την παραπάνω αλλαγή, χαρακτηρίζοντας ταυτόχρονα την Apple σαν "αξιόλογο συνεργάτη": “Δεν υποστηρίζουμε πλέον το iTunes ως τρόπο πληρωμής για νέα μέλη. Τα υπάρχοντα μέλη που χρησιμοποιούν το iTunes ως μέθοδο πληρωμής μπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν. Η Apple είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης με τον οποίο συνεργαζόμαστε στενά για να προσφέρουμε μεγάλη διασκέδαση σε μέλη σε όλο τον κόσμο σε μια σειρά συσκευών”.