Το 59% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησαν το Ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με τη Eurostat.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής 'Ένωσης, το 32% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν μέσω Ίντερνετ ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό ήταν 21%.
Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ σε σχέση με 6% το 2008, όπως αναφέρει μια έκθεση της Eurostat που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι Λουξεμβούργιοι με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω Ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και οι Ρουμάνοι (11%).
Σύμφωνα με τη Eurostat, το 36% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου έκανε αγορές ονλάιν, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.