Συνεχίζουν να αυξάνονται οι χρήστες του Facebook, παρά τα σκάνδαλα που έχουν πλήξει και συνεχίζουν να πλήττουν την εικόνα του κοινωνικού δικτύου, γύρω από θέματα ιδιωτικότητας και μέριμνας για την αντιμετώπιση του «τοξικού» περιεχομένου.
Όπως αναφέρει το BBC, ο κολοσσός του χώρου της κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πως ο αριθμός των χρηστών που έμπαιναν στο site τουλάχιστον μια φορά τον μήνα αυξήθηκε κατά 9% πέρυσι, στα 2,3 δισ. ανθρώπους. Επίσης, αποδείχτηκαν αβάσιμοι και οι προβληματισμοί πως οι διαφημιστές θα αποθαρρύνονταν από τα σκάνδαλα, με τα ετήσια έσοδα να αυξάνονται 30% πέρυσι.
Ο ιδρυτής του κοινωνικού δικτύου, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε πως η εταιρεία του έχει «αλλάξει θεμελιωδώς το πώς λειτουργεί, για να επικεντρωθεί στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα». Ωστόσο, οι ισχυρές αυτές επιδόσεις λαμβάνουν χώρα εν μέσω «εκστρατειών» εναντίον του γίγαντα των social media, καθώς και εντεινόμενων προβληματισμών σχετικά με το πώς το Facebook διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του και την ιδιωτικότητά τους, ειδικά μετά την υπόθεση της Cambridge Analytica - όπως και προβληματισμών πως το δίκτυο χρησιμοποιείται ως πολιτικό εργαλείο.
Οι μετοχές της εταιρείας έχουν χάσει περίπου το 1/3 της αξίας τους από τον Ιούλιο, μετά την προειδοποίηση περί επιβράδυνσης της ανάπτυξης στα κέρδη, και παραμένουν σε χαμηλό δύο ετών. Ωστόσο, σημείωσαν άνοδο 9% μετά τις νέες ανακοινώσεις, καθώς τα συνολικά κέρδη του Facebook για το 2018 ήταν 22,1 δισ. δολάρια, 39% πάνω σε σχέση με το 2017.
Η αύξηση των χρηστών ήταν ιδιαίτερα ισχυρή σε Ινδία, Ινδονησία και Φιλιππίνες, αλλά έμεινε σχετικά στατική στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Όπως σημειώνει το Reuters, ο τομέας της διαφήμισης, απ' όπου το Facebook βγάζει τα περισσότερα χρήματά του, δεν έχει πληγεί ιδιαίτερα: Αν και οι τιμές των διαφημίσεων έχουν πέσει, το Facebook δείχνει περισσότερες διαφημίσεις, ειδικά στο Instagram.
Όπως αναφέρει το BBC, ο κολοσσός του χώρου της κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πως ο αριθμός των χρηστών που έμπαιναν στο site τουλάχιστον μια φορά τον μήνα αυξήθηκε κατά 9% πέρυσι, στα 2,3 δισ. ανθρώπους. Επίσης, αποδείχτηκαν αβάσιμοι και οι προβληματισμοί πως οι διαφημιστές θα αποθαρρύνονταν από τα σκάνδαλα, με τα ετήσια έσοδα να αυξάνονται 30% πέρυσι.
Ο ιδρυτής του κοινωνικού δικτύου, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε πως η εταιρεία του έχει «αλλάξει θεμελιωδώς το πώς λειτουργεί, για να επικεντρωθεί στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα». Ωστόσο, οι ισχυρές αυτές επιδόσεις λαμβάνουν χώρα εν μέσω «εκστρατειών» εναντίον του γίγαντα των social media, καθώς και εντεινόμενων προβληματισμών σχετικά με το πώς το Facebook διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του και την ιδιωτικότητά τους, ειδικά μετά την υπόθεση της Cambridge Analytica - όπως και προβληματισμών πως το δίκτυο χρησιμοποιείται ως πολιτικό εργαλείο.
Οι μετοχές της εταιρείας έχουν χάσει περίπου το 1/3 της αξίας τους από τον Ιούλιο, μετά την προειδοποίηση περί επιβράδυνσης της ανάπτυξης στα κέρδη, και παραμένουν σε χαμηλό δύο ετών. Ωστόσο, σημείωσαν άνοδο 9% μετά τις νέες ανακοινώσεις, καθώς τα συνολικά κέρδη του Facebook για το 2018 ήταν 22,1 δισ. δολάρια, 39% πάνω σε σχέση με το 2017.
Η αύξηση των χρηστών ήταν ιδιαίτερα ισχυρή σε Ινδία, Ινδονησία και Φιλιππίνες, αλλά έμεινε σχετικά στατική στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Όπως σημειώνει το Reuters, ο τομέας της διαφήμισης, απ' όπου το Facebook βγάζει τα περισσότερα χρήματά του, δεν έχει πληγεί ιδιαίτερα: Αν και οι τιμές των διαφημίσεων έχουν πέσει, το Facebook δείχνει περισσότερες διαφημίσεις, ειδικά στο Instagram.