Στο Facebook «συχνάζει» σχεδόν ένας στους δύο Έλληνες με τα ποσοστά διείσδυσης του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης να είναι πολύ υψηλότερα στις νεαρές ηλικίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Web ID της Focus Bari που αφορά το διάστημα Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2012, το 46% των Ελλήνων ηλικίας 13 ετών και άνω κάνει post στο Facebook, ενώ συνολικά εκτιμάται πως 7 στους 10 ενεργούς χρήστες Internet στη χώρα μας ασχολείται με τα social media.
Το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το Twitter με 8%, ενώ χαμηλότερα ποσοστά έχουν υπηρεσίες όπως το Blogger (5%) και το LinkedIn (2%). Τα ποσοστά του Feacebook στις ηλικίες 13-17 και 18-24 ετών είναι στα επίπεδα του 83% και του 85% αντίστοιχα, ενώ υψηλό είναι και το νούμερο στην κατηγορία των 25-34 ετών (63%) αλλά και σε εκείνο των 35-44 ετών (47%). Αξιοπρόσεκτο είναι το 25% που παρατηρείται στους Έλληνες ηλικίας 45-54 ετών, ενώ και οι πιο μεγάλες ηλικίες χρησιμοποιούν το Facebook καθώς το ποσοστό χρήσης φθάνει στο 8% στις ηλικίες 55-70 ετών.
Ο μέσος όρος φίλων στο Facebook είναι στους 340. Πάντως, η πιο συνήθης δραστηριότητα είναι τα σχόλια σε δημοσιεύσεις άλλων (50%), ενώ μόλις το 40% κάνει post και το 39% «ανεβάζει» φωτογραφίες ή video. Ενδιαφέρον είναι ακόμη ότι για το 69% τα social media είναι μέσο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας με φίλους, ενώ μόλις το 25% αναζητεί πληροφορίες για υπηρεσίες ή προϊόντα. Αντίστοιχα ποσοστά παρατηρούνται και όσον αφορά τον διαμοιρασμό θετικών ή αρνητικών εμπειριών. Επίσης, μόλις το 23% δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις πληροφορίες ή τις αξιολογήσεις στα social media και μόλις το 18% επηρεάζεται από τα σχόλια σε αυτά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Focus Bari, το 69% των Ελλήνων ηλικίας 13-70 ετών είναι χρήστες του Διαδικτύου. Το ποσοστό εκείνων που κάνουν online αγορές (τουλάχιστον 1 τους τελευταίες 6 μήνες) είναι στο 20%. Ο μέσος όρος είναι 5,2 online αγορές τους τελευταίους 6 μήνες με τη μέση δαπάνη να είναι στα 558 ευρώ. Οι κύριες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζονται ηλεκτρονικά είναι τα ρούχα/αξεσουάρ και ακολουθούν τα αεροπορικά/ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τα είδη πληροφορικής.