Κερδίζουν συνεχώς έδαφος τα κινητά τηλέφωνα και οι υπολογιστές tablet ως μέσα... εισόδου στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από στοιχεία του Facebook, που δείχνουν ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές χάνουν το προβάδισμα που είχαν μέχρι πρότινος.
Υπολογίζεται ότι σήμερα 157 εκατομμύρια χρήστες μπαίνουν από το κινητό τους στο Facebook από τους συνολικά 618 εκατομμύρια χρήστες που διαθέτουν ενεργά προφίλ.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο το γεγονός ότι τόσο το Facebook όσο και το Twitter έχουν επενδύσει στην ανάπτυξη των εφαρμογών προκειμένου να τις κάνουν ακόμα καλύτερες και να βοηθούν τους χρήστες να μπαίνουν από τις φορητές τους συσκευές.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το ποσοστό των χρηστών που μπαίνει από κινητό ανέρχεται στο 25%, τα έσοδα των χρηστών από κινητές συσκευές είναι 23% με το Facebook να θέλει να επικεντρωθεί στη διαφήμιση στις φορητές συσκευές.
Το 84% των εσόδων του Facebook προέρχεται από διαφημίσεις με τα social site να αναζητούν νέους τρόπους να αυξήσουν τα έσοδα από τις κινητές συσκευές.
Μεγάλες εταιρείες στις ΗΠΑ αλλά και παγκοσμίως επενδύσουν στη διαφήμιση μέσω Facebook προκειμένου να αυξήσουν την κατανάλωση στα προϊόντα τους.
Η στοχευμένη διαφήμιση του Facebook επιτρέπει σε εταιρείες όπως τα σούπερ μάρκετ Wal-Mart να απευθυνθούν σε συγκεκριμένους χρήστες ανάλογα με την προσφορά που θέλουν να προωθήσουν.
Σημαντικά μερίδιο στα έσοδα του Facebook παίζουν και παιχνίδια όπως το Farmville που παίζουν μαζικά οι χρήστες. Η εταιρεία Zynga που έχει δημιουργήσει το παιχνίδι μοιράζεται τα έσοδά της με το Facebook.
Προς το παρόν τα παιχνίδια δεν είναι διαθέσιμα στις φορητές συσκευές, κάτι που εξετάζουν τόσο το Facebook όσο και η Zynga.