Τα smartphones τους χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, σύμφωνα τουλάχιστον με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, τα οποία αφορούν το διάστημα Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2015, με το δείγμα να φθάνει τα 12.000 άτομα.
Συγκεκριμένα, το 62,3% των χρηστών Internet «σερφάρει» από το smartphone του, όταν το αντίστοιχο νούμερο στο αμέσως προηγούμενο τρίμηνο (Ιούλιος ? Σεπτέμβριος 2015) ήταν στο 44,6%. Πρόκειται για μία σημαντική αλλαγή, δεδομένου ότι τα ποσοστά διείσδυσης και χρήσης του Διαδικτύου και των υπηρεσιών του έχουν παραμείνει γενικώς στα ίδια επίπεδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Web ID, το 73,4% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, ενώ το 65,3% το κάνει σε καθημερινή βάση. Τα υψηλότερα ποσοστά χρήσης παρατηρούνται στις ηλικίες 13-44 ετών. Η μέση διάρκεια παραμονής φθάνει στα 140 λεπτά την ημέρα, με την υψηλότερη επίδοση να τη συναντάμε στην κατηγορία 18-24 ετών όπου φθάνει στα 184 λεπτά!
Λογαριασμό στο Facebook έχει το 51,8%, το YouTube είναι στο 24,2%, το Google+ στο 14,2%, το Instagram στο 12,9% και το Twitter μόλις στο 8,1%. Η πιο δημοφιλής υπηρεσία επικοινωνίας είναι το Skype (26,7%), ενώ ακολουθούν το Viber (23,6%), το Facebook Messenger (17%) και το Whatsapp (5,8%).
To 24,4% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου πραγματοποίησε online αγορές το τελευταίο εξάμηνο με τον μέσο όρο να είναι στις 4,4 αγορές και τον μέσο όρο δαπάνης να φθάνει στα 383 ευρώ. Αξιοπρόσεκτο είναι ακόμη ότι το 27,8% του ελληνικού κοινού άκουσε ραδιόφωνο μέσω Internet το τελευταίο εξάμηνο.
Το 87,1% των παιδιών ηλικίας 7-12 ετών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, με το 56% να προτιμά τον φορητό υπολογιστή και το 36,8% το tablet. Επίσης, το 24,4% έχει κινητό τηλέφωνο, ποσοστό που ξεπερνά το 44% στις ηλικίες 10-12 ετών.