Εκτοξεύθηκε η καταναλωτική δαπάνη στα eshops τον Απρίλιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία του GRECA, σύμφωνα με τα οποία καταγράφηκε αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.
Αξιολογώντας την μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18.
Πάντως το πρώτο crash test της συγκεκριμένης αγοράς θα γίνει τον τρέχοντα μήνα όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.
Η έρευνα διενεργήθηκε από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία του GRECA, σύμφωνα με τα οποία καταγράφηκε αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.
Αξιολογώντας την μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18.
Πάντως το πρώτο crash test της συγκεκριμένης αγοράς θα γίνει τον τρέχοντα μήνα όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.
Η έρευνα διενεργήθηκε από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.