Η διεύρυνση των συνεργασιών της στην Ελλάδα τόσο με ηλεκτρονικά καταστήματα όσο και με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τηλεπικοινωνιακούς παρόχους είναι ένας από τους βασικός στόχους που έχει θέσει η PayPal, μία από τις πιο γνωστές πλατφόρμες για την εύκολη διεκπεραίωση συναλλαγών μέσω Διαδικτύου όσον αφορά στην ελληνική αγορά.
«Επιδιώκουμε να συνεργαστούμε πιο στενά με τις τριάντα μεγαλύτερες εταιρείες λιανικών πωλήσεων της Ελλάδας» σημειώνει στην «Η» η Γκάνα Γιεφτουσένκο, διευθύντρια επιχειρησιακής ανάπτυξης της PayPal για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με την κ. Γιεφτουσένκο, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 13.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα που συνεργάζονται με την PayPal, ενώ στα πλάνα της αμερικανικής εταιρείας είναι να διευρύνει τις συνεργασίες της με εταιρείες που διαχειρίζονται πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπως αυτές που έχει ήδη συνάψει με την Atcom και την webhotelier. Στα πλάνα της PayPal, όπως τονίζει το στέλεχος της αμερικανικής εταιρείας, είναι ακόμη η συνεργασία με τις ελληνικές τράπεζες και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Το PayPal είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Ο χρήστης δίνει μία φορά τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που θέλει να χρησιμοποιεί στις online συναλλαγές και όποτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω του PayPal, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να συνδεθεί με την υπηρεσία. Οσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που είναι πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα με βάση τις συναλλαγές που χρησιμοποιούν το PayPal, σύμφωνα με την κ. Γιεφτουσένκο, είναι αυτές της ένδυσης, του τουρισμού και της τεχνολογίας.