Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Nielsen: Πιο χαμηλά από ποτέ η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2012 κατά μία μονάδα, φτάνοντας στις 91.





Στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας. Η πιο αισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη είναι για άλλη μία φορά εκείνη της Ασίας/ Ειρηνικού, ξεπερνώντας οριακά τις 100 μονάδες. Στον αντίποδα βρίσκεται η Ευρώπη, που συνεχίζει να είναι η πιο απαισιόδοξη ήπειρος του πλανήτη, με την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη να πέφτει τρεις μονάδες και να φτάνει στις 71.

«Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ανησυχούν ιδιαίτερα για την οικονομική κατάσταση, αφού η κρίση χρέους της Ευρωζώνης φαίνεται να διαχέεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, οι ΗΠΑ προβληματίζονται για το 'δημοσιονομικό γκρεμό' και η Κίνα αναγκάζεται να πάρει μέτρα για τον συνεχώς αυξανόμενο πληθωρισμό της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές παγκοσμίως να είναι αρκετά επιφυλακτικοί, καθώς η οικονομική και πολιτική αστάθεια τους κάνει να ξοδεύουν πιο προσεχτικά τα χρήματα τους», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας.

 
website counter
friend finderplentyoffish.com