Μέσα στους επόμενους τέσσερις μήνες, τον Μάρτιο του 2017, θα ολοκληρωθούν τα έργα στο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι μειώνοντας την απόσταση από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη κατά μισή ώρα.
Η πλήρης παράδοση του σιδηροδρομικού έργου θα γίνει τον Ιούνιο του 2017 όπως προέκυψε από την επίσκεψη του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη στο κεντρικό εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ στο Λιανοκλάδι.
Το δεύτερο τμήμα, Λιανοκλάδι- Δομοκός, θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2017 και θα δοθεί σε κυκλοφορία τον Μάρτη του 2018, μειώνοντας ακόμα μισή ώρα την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. «Οι κατασκευαστικές εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και μέσα στα καθορισμένα χρονοδιαγράμματα. Κατά συνέπεια ένα από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα της χώρας που αναμένεται να μειώσει σε τρεισήμισι ώρες το χρόνο διαδρομής από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμο και πλήρως λειτουργικό τον Μάρτη του 2018. Νωρίτερα, τον Ιούνιο του 2017 θα δοθεί σε κυκλοφορία το πρώτο τμήμα Τιθορέα ? Λιανοκλάδι.
«Μειώνεται κατά μια ώρα τουλάχιστον η απόσταση μεταξύ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Ο συνολικός χρόνος θα είναι 3 ώρες και 25 λεπτά για να πάει μια αμαξοστοιχία από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη« είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Ακριβώς την ίδια εικόνα, με προωθημένες τις εργασίες, τόσο στο τούνελ της Όθρυος, όσο και στο υπόλοιπο δίκτυο, στο τμήμα Λιανοκλάδι Δομοκός, παρουσίασαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και τα στελέχη της.
Από την πλευρά του ο κ. Σπίρτζης είπε: «Εμείς πιστεύουμε ότι οι σιδηροδρομικές υποδομές είναι αυτές που θα μπορέσουν να βοηθήσουν στο να γίνει χώρα μας ένας διεθνής κόμβος συνδυασμένων μεταφορών» και πρόσθεσε ότι «με την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ έχουν προγραμματιστεί τα έργα από Θεσσαλονίκη προς τις δύο εξόδους της χώρας. Προς Σκόπια και προς Βουλγαρία. Ο στόχος μας είναι να ωριμάσουμε και να τρέξουμε μέχρι το 2018 τους διαγωνισμούς για την σιδηροδρομική Εγνατία και τα εμπορευματικά κέντρα της βορείου Ελλάδας».
Τέλος ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι αλλάζει η εικόνα της χώρας καθώς «δεν είναι μόνο ότι αναβαθμίζονται οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, δεν είναι μόνο ότι τα λιμάνια της χώρας, που θα συνδέονται όλα με τον σιδηρόδρομο, μπορούν πλέον να παίξουν το δικό τους ξεχωριστό ρόλο, είναι ότι αναβαθμίζεται και η γεωπολιτική θέση της χώρας με τους -δρόμους του μεταξιού- είτε με τις μεταφορές και τη δυνατότητα που μας δίδει η διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ, είτε με τις σιδηροδρομικές υποδομές, που από τα βάθη της Ασίας φτάνουν στη Μαύρη Θάλασσα και στην Κωσταντινούπολη».
Ο κ. Σπίρτζης αμέσως μετά επιθεώρησε το έργο κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ε65 στο κόμβο της Ανάβρας όπου τους πρώτους μήνες του 2017 ξεκινούν οι κατασκευαστικές εργασίες του νότιου τμήματος του Ε65 Λαμία - Ξυνιάδα. «Μένει ένα 10% για να ολοκληρωθεί το έργο εντός των χρονοδιαγραμμάτων, άρα τον Μάρτιο η Θεσσαλία θα έχει το κεντρικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου, όπως συμβατικά ορίζεται μετά την αναθεώρηση. Μέσα στον Δεκέμβριο μετά την απόφαση της Διυπουργικής προχωράμε την ανάθεση του πρώτου τμήματος για να υπάρχει επιτέλους ένας αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία και ολοκληρώνουμε τους πρώτους μήνες του 2017 την διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να μπορέσει να προχωρήσει και το Βόρειο τμήμα του Ε65», είπε χαρακτηριστικά.