Στα 383 εκατ. ευρώ αναμένεται να φθάσουν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα μέχρι το 2020, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας Convert Group E-Business Consulting. Βασικό λόγο για την αύξηση αυτή αποτελεί η εξοικονόμηση χρόνου, ακολουθούμενη από τις online προσφορές, τις χαμηλές τιμές και την ποικιλία προϊόντων.
Αντίστοιχες είναι και οι εκτιμήσεις του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), που αναφέρει ότι έξι στους δέκα καταναλωτές αναμένεται να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους μέσα στο 2015. Η online αγορά ειδών λιανεμπορίου / S-M είναι μία από τις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 (+10% όσον αφορά τα ποσοστά των online αγοραστών). Η ασφάλεια στον τρόπο πληρωμής, η άμεση εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την αγορά, η ταχύτητα και η ευκολία στην πλοήγηση για την εύρεση των προϊόντων είναι τα τρία κυριότερα κριτήρια για την επιλογή της online επιχείρησης από τον καταναλωτή.