Συνεχίζεται η μείωση των παγκόσμιων πωλήσεων υπολογιστών-ταμπλετών («τάμπλετ»), οι οποίες στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 έπεσαν κατά 13,5%, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC.
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, περίπου 33 εκατομμύρια tablets πωλήθηκαν στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου φέτος, έναντι 38,2 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2017, όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation.
Την ίδια στιγμή, πρώτη σε πωλήσεις στο φετινό δεύτερο εξάμηνο -χάρη και στο νέο iPad- ήταν η αμερικανική Apple (11,5 εκατομμύρια και μερίδιο 34,9% διεθνώς), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung (5 εκατομμύρια και μερίδιο 15,1%), ενώ έπονται δύο κινεζικές εταιρείες, η Huawei (3,4 εκατομμύρια - μερίδιο 10,3%) και Lenovo (2 εκατομμύρια - μερίδιο 6%).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών σε σχέση με πέρυσι, κατέγραψε η Samsung (-16,1%), ενώ μόνο η Apple εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων (0,9%).
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, περίπου 33 εκατομμύρια tablets πωλήθηκαν στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου φέτος, έναντι 38,2 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2017, όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation.
Την ίδια στιγμή, πρώτη σε πωλήσεις στο φετινό δεύτερο εξάμηνο -χάρη και στο νέο iPad- ήταν η αμερικανική Apple (11,5 εκατομμύρια και μερίδιο 34,9% διεθνώς), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung (5 εκατομμύρια και μερίδιο 15,1%), ενώ έπονται δύο κινεζικές εταιρείες, η Huawei (3,4 εκατομμύρια - μερίδιο 10,3%) και Lenovo (2 εκατομμύρια - μερίδιο 6%).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών σε σχέση με πέρυσι, κατέγραψε η Samsung (-16,1%), ενώ μόνο η Apple εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων (0,9%).