Στην τηλεόραση στην Ελλάδα, ένα ακόμα θύμα της κρίσης, αναφέρεται το δημοσίευμα της Γαλλικής εφημερίδας Le Monde.
Η κρίση έχει σοβαρές επιπτώσεις και στο χώρο των μέσων ενημέρωσης: οι εμπορικοί τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν δει τη διαφήμιση και τα έσοδά τους να καταρρέουν και αγωνίζονται για να επαναδιαπραγματευτούν τα δάνειά τους με τις τράπεζες.
Οι πόροι της δημόσιας τηλεόρασης μειώνονται με θεαματικούς ρυθμούς και γίνεται μεγάλη προσπάθεια για αναδόμηση της δημόσιας τηλεόρασης.
Η κρίση είχε καταστροφικές συνέπειες για έναν εύθραυστο τομέα που βασίστηκε στη φούσκα της διαφήμισης και στην υπερκατανάλωση της δεκαετίας του 2000.
Τα τηλεοπτικά προγράμματα έχουν πέσει σε χειμερία νάρκη ενώ τα προγράμματα των προηγούμενων χρόνων έχουν αντικατασταθεί με παλιές ταινίες.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι, για να διασκεδάσουν οι τηλεθεατές στρέφονται στα σήριαλ του μεγάλου εχθρού της χώρας, της Τουρκίας.
Σε μια εποχή που πολλοί άνθρωποι λένε ότι έχουν σταματήσει να βλέπουν τηλεόραση και ιδιαίτερα τηλεοπτικές ειδήσεις, οι τουρκικές σαπουνόπερες έχουν πολύ μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα.
Οι Έλληνες ξεχνούν την κρίση βλέποντας τις περιπέτειες του Σουλεϊμάν και άλλες δημοφιλείς σειρές.